Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Delphi schreef:Pauze bij een gastouderopvang is er inderdaad niet, die houdt je tijdens het eten inderdaad. En ik neem aan dat je niet continue bezig bent, maar ook wel eens 10 min. zit en wat kan drinken terwijl de kinderen spelen.
Wat betreft het aantal kinderen, dat zou ik haar eens vragen. Gewoon belangstellend vragen i.v.m. je stageverslag of er bijv. regels zijn wat betreft het aantal kinderen dat ze mag opvangen en of de leeftijden van de kinderen daar nog invloed op hebben.
Mocht bij afloop van je stage blijken dat ze regelmatig of zelfs dagelijks teveel kinderen opvangt, dan zou ik melding maken bij de GGD.
Laurapalmer schreef:Als het geen erkende stage is,kun je er denk ik weinig mee.als gastouder wordt je wel streng gecontroleerd.ik neem aan als het een onveilig,overvol koud hok is de ouders dit ook opmerken?
Je vind het er niet leuk vanwege de kinderen,het is er koud en je vindt dat je te weinig pauze krijgt..
Heb je deze stage zelf geregeld of heeft de school dit gedaan?
Ik zou de maand gewoon afmaken,dan ben je er klaar mee..het is maar een maand
eclair98 schreef:Sorry, maar juist omdat TS een scholier is, zou ik niet te snel opgeven en proberen door te bijten. Als het na een paar dagen nog niet is wat het moet zijn, dan zou ik pas stoppen.