Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
future_vet schreef:je kan het altijd aan je school vragen of ze dat willen doen.
ik heb vwo ook op vavo gedaan, school wilde mij niet uitbesteden.
zonder extra taal kan alleen als je heel erg dyslectisch bent. en idd vavo kan alleen <18 als je uitbesteed wordt.
future_vet schreef:Uitbesteden is dat je lessen etc gaat volgen op een vavo uit naam van je huidige school. Dus dat daar geen vwo afdeling is, is juist een goede reden om je uit te besteden.
future_vet schreef:Joy_Mennings schreef:Mijn school gaat nu voor de laatste keer contact opnemen met het vavo om te kijken of ze geen uitzondering kunnen maken.
Er zitten meerdere vavo's bij ons in de buurt waarvan een aantal particulier en die zijn helaas veel te duur.
Maar t probleem is dus de extra taal?
Joy_Mennings schreef:Ik heb inderdaad Frans en Duits gehad en was erg goed in Frans.
Het probleem van de taal zit 'm in het gewone vwo. Hier mag ik niet heen zonder taal.
Ik kan niet naar de vavo omdat ik onder de 18 ben en mij school mij niet kan uitbesteden. Mijn school heeft namelijk geen vwo en ze kunnen alleen uitbesteden als ze vwo bieden op de school.