Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
de paardenstapel is tijdens mijn studie gegroeid van één naar drie eigen paarden..... ik had de paarden ook niet willen missen
Selina schreef:Als je vrijdagavond naar je ouders gaat, dan kan je toch zaterdag en zondag paardrijden/lesgeven? Of geef je doordeweeks les? En betaal je voor je verzorgpony's? Er is vast een mogelijkheid om te blijven rijden, eventueel een (gratis) verzorgpony in Leiden zoeken waar je doordeweeks naartoe kan?
En inderdaad overwegen wat annemerel zegt, wil je echt per se die vrije school?
Rijden hoeft niet persé, als ik maar contact kan blijven houden met paarden.
Ik ben inderdaad ook bang dat ik de paarden niet kan missen. DayDream21 schreef:Ik kan inderdaad wel met een 'gewoon' pabo diploma op een vrijeschool werken, al nemen ze je dan minder snel aan omdat je de atrophosofie en de vrije schoolse manier van onderwijs niet leert op de gewone pabo.
Yvank_ schreef:Je kan je ook afvragen of een onderwijs vorm waarin bijna niet met computers wordt gewerkt straks nog relevant is?
Hier kan ik zeker wat mee.stefje schreef:Kennis van mij doet ook de Vrije school Pabo, maar dan een aangepast traject. Heb je deze al bekeken? https://www.hsleiden.nl/vrijeschool-pab ... iding.html
Aangepaste dagopleiding
De aangepaste dagopleiding duurt vier jaar. De studielast is net als bij de voltijdse dagopleiding 60 ect per jaar. Een tot maximaal anderhalve dag per week ben je op de opleiding. Lees meer...
Of de tweejarige deeltijd, maar die zal voor jou niet van toepassing zijn denk ik (moet je HBO of Uni diploma al op zak hebben).
DayDream21 schreef:stefje schreef:Kennis van mij doet ook de Vrije school Pabo, maar dan een aangepast traject. Heb je deze al bekeken? https://www.hsleiden.nl/vrijeschool-pab ... iding.html
Aangepaste dagopleiding
Dat klinkt ook wel als een optie! Dat zou ideaal zijn, al vraag ik me af of ik zelfstandig genoeg ben voor een zelfstudie. Bedankt voor de tip
. Misschien eerst eens even kijken of je in Leiden iets kan doen met paarden verzorgen of rijden? Succes met je keuze!