Ik ben wel eens benieuwd of er nog mensen op Bokt zitten die deze leuke, veelzijdige functie mogen vervullen!
Ik zal mijzelf eerst even voorstellen.
Ik ben Monique, 25 jaar oud en na een aantal omzwervingen werk ik nu sinds een jaar voor een gemeente en zojuist een vaste aanstelling gekregen. Ben secretaresse van een afdelingshoofd en de daarbij horende medewerkers (ca. 58 personen). Vaak prijs ik mijzelf erg gelukkig met mijn baan en mag ik echt in mijn handjes knijpen. En soms, zoals in elke functie, loopt alles even niet zoals het gaan moet.
Ik heb dit beroep eigenlijk niet uit mijzelf gekozen. Ik deed paardenhouderij, toen duidelijk was dat dat hem niet ging worden voor mij i.v.m. lichamelijke problemen bracht mijn vader mij op het idee om Schoevers te gaan doen. Zo gezegd, zo gedaan.
Dit topic is bedoeld om ervaringen/verhalen uit te wisselen, stoom af te blazen of informatie in te winnen. Als het maar gezellig is!
Kortom; brand los!
Ik heb toevallig morgen een sollicitatie als bestuurssecretaresse bij een gemeente! Ik kom zelf niet uit de non-profit, maar wil bewust de stap naar non-profit maken. Wellicht heb je nog tips over vragen die ik kan verwachten tijdens mijn gesprek (vragen anders dan bij een profit organisatie)

ondanks allerlei trainingen krijg ik nog steeds black outs of zeg ik juist net dingen die ik niet wil zeggen