Zouden jullie deze enquete willen invullen? Het zijn maar 6 vragen. Ik doe mijn profielwerkstuk over analfabetisme. Alvast bedankt
http://www.enquetemaken.be/toonenquete. ... de&project
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JCDJK schreef:Ook ingevuld, maar hoezo de vraag over Friezen?
)floorsil schreef:Vond de vragen niet altijd even duidelijk. M'n het deel van allegtonen, denk niet dat zij nederlands kunnen schrijven maar zijn ze dan analfabeet? Misschien kunnen ze wel in.hun eigen taal schrijven.
Dorine92 schreef:floorsil schreef:Vond de vragen niet altijd even duidelijk. M'n het deel van allegtonen, denk niet dat zij nederlands kunnen schrijven maar zijn ze dan analfabeet? Misschien kunnen ze wel in.hun eigen taal schrijven.
Daar heb je een goed punt!
En ik wil geen Friezen beledigen hoor... maar omdat er een vraag kwam over waarom die vraag over Friesland sprak ik een vermoeden uit. De meeste Friezen kunnen gewoon Nederlands
jenniexxxx schreef:Haarbal schreef:...Friezen? Dat vond ik een beetje een rare vraag, dus die heb ik niet serieus ingevuld. Dat zijn ook mensen en daar hebben ze ook scholen.
Als je even de reacties had gelezen, had je gesnapt waarom die vraag werd gesteld