even gezocht maar een topic voor de horeca-tijgers bestaat eigenlijk nog niet!
wie van jullie werkt er nog meer in de horeca?
Misschien kunnen we leuke ideeën, inspiraties,ergernissen en nog meer uitwisselen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Serieus, ga gewoon zitten aan een tafeltje en wacht even totdat iemand naar je toekomt
Ipv maar even achter de bar te gaan lopen want ja dat is natuurlijk de bedoeling

Ik werk vanaf mijn 16e in de horeca, heb een zomer heel even thuis zorg gedaan, ging gillend terug haha!

Laurapalmer schreef:Wat gaaf in een dierenpark!!ik ben jaloers![]()
![]()
ik werk bij mijn vader achter de bar..
vroeger in de discotheek,nu in een hollandse stamkroeg
Ook de dingen die je erbij krijgt, gratis abonnement en gratis naar andere dierentuinen/pretparken zijn echt tof.
Altijd lekker gewerkt maar nu met stage 5 dagen per week was horeca ook even niet echt meer haalbaar. Wel werk ik geregeld nog als hostess waarbij ik o.a in de Ziggo Dome en Jaarbeurs wel eens horeca diensten draai

_Barbara_ schreef:Ik heb toevallig woensdag een sollicitatiegesprek en heb er n.a.v telefoongesprek een goed gevoel bij! Zit alvast te kijken naar salaristabellen etc. Hebben jullie enige ervaring met de functieschalen en de wachtperiodiek? Hoop niet dat ik daarin gezet word, scheelt weer een eurotje per uur.
_Barbara_ schreef:Ik heb toevallig woensdag een sollicitatiegesprek en heb er n.a.v telefoongesprek een goed gevoel bij! Zit alvast te kijken naar salaristabellen etc. Hebben jullie enige ervaring met de functieschalen en de wachtperiodiek? Hoop niet dat ik daarin gezet word, scheelt weer een eurotje per uur.
_sharona_ schreef:Ik! Al ruim 7 jaar (als bijbaantje)
Ik werk ruim 7 jaar in een wok restaurant hier in het dorp. Hier sta ik bij het ijs. En daarnaast werk ik ook bij het horeca en catering bedrijf van mijn oom. Hier sta ik achter de bar en in de bediening. Erg leuk!
Ooh, ik hou van dat restaurant
mn hele familie en ik zijn een soort van verslaafd 

verootjoo schreef:_sharona_ schreef:Ik! Al ruim 7 jaar (als bijbaantje)
Ik werk ruim 7 jaar in een wok restaurant hier in het dorp. Hier sta ik bij het ijs. En daarnaast werk ik ook bij het horeca en catering bedrijf van mijn oom. Hier sta ik achter de bar en in de bediening. Erg leuk!
Bij eastern plaza?Ooh, ik hou van dat restaurant
mn hele familie en ik zijn een soort van verslaafd
Maar goed, ik werk niet meer in de horeca, wel als bijbaantje gedaan en ik vond dat altijd erg leuk werk