[ENQ] Imago McDonald's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Aniek

[ENQ] Imago McDonald's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 15:06

Hallo allemaal,

Om het imago van McDonald's te onderzoeken heb ik met een aantal medestudenten een korte vragenlijst opgesteld. Nu ben ik op zoek naar mensen die deze vragenlijst zouden willen invullen. Dat kan via deze link x . Het zou ons heel erg helpen als je deze vragenlijst zou willen invullen!

Aan het einde wordt de vraag gesteld via wie je bij de vragenlijst bent gekomen. Daar kun je 'Aniek' aanvinken.

Alvast bedankt!

Groetjes Aniek
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 15-06-15 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: op verzoek link verwijderd

Destination

Re: [ENQ] Imago McDonald's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:09

Ingevuld!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:13

Ik heb je enquête ingevuld!

Een tip: soms spreek je over vriendelijk en onvriendelijk (of soortgelijke keuzes) door elkaar heen. Dit maakt het soms wat verwarrend om de vraag ook daadwerkelijk goed te beantwoorden. Wellicht iets voor een volgende keer :)

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:18

Gedaan! Goede vragen, wel een beetje onhandig neergezet. :)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:18

Ingevuld.. Heb aan t eind wel maar gewoon een naam aangeklikt.. Had vantevoren niet op je naam gelet TS.. Mijn excuses.. :)

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:19

Ingevuld

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:21

Ik heb het ook ingevuld, een paar vragen wist ik eigenlijk geen antwoord op. Zoals ik vind dat mcdo voldoende organisaties (of was het goede doelen) steunt. Dat weet ik eigenlijk helemaal niet, ik heb er dus neutraal ingevuld.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:22

nine1987 schreef:
Ingevuld.. Heb aan t eind wel maar gewoon een naam aangeklikt.. Had vantevoren niet op je naam gelet TS.. Mijn excuses.. :)

Ja hier nog eentje. Zie nu ook dat ik niet jou naam heb aangeklikt

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:25

ingevuld

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:26

Ingevuld, bij sommige vragen was de optie: geen mening, wel fijn geweest.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:31

Ingevuld :)

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:42

Ingevuld (:

Maar wat het assortiment betreft: niet alle filialen hebben hetzelfde. Ik kom als ik er heen ga bij twee verschillende en de ene heeft wel groenteburgers en de ander heeft helemaal niks voor vegetariërs. Dus de vraag of het assortiment uitgebreid genoeg is, heb ik ook neutraal gedaan, want de ene heeft dat wel maar andere dus niet.

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:49

Wat is uw gezinssituatie?
Alleenstaand
Samenwonend
Met partner
Met partner en kinderen
Zonder partner, met kinderen
Overig

Ik woon samen met mijn partner, welke kruis ik aan? :)

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:52

Hier ook ingevuld!

Ik woon nog thuis, dus heb 'overig' aangeduid.

linnnh: ik zou samenwonend aanduiden. :)

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:56

Jammer dat er geen opmerkingen vakje is bij je enquete. Ik ben bijvoorbeeld een ex-medewerker van de MacDonalds, misschien wel handig om te weten.

Daarom weet ik ook uit ervaring dat elk restaurant anders is. In "mijn" oude filiaal was de service relatief snel en er werd erg gehamerd op klantvriendelijkheid. Ik heb een keer als klant in een ander filiaal gestaan en daar me dood staan ergeren, omdat ze heel anders werkten dan in het filiaal waar ik werkte. Ging allemaal veel langzamer en vooral minder klantvriendelijk dan ik gewend was zelf te doen.

Daarvandaan weet ik ook dat schoon en gezellig relatief zijn. Als het druk is, vind ik het minder schoon en gezellig bij de mac. Ik vermijd dus bepaalde tijden om te gaan eten bij de mac, zodat ik weet dat het rustig is. Dan vind ik het schoon en gezellig, dus de laatste optie heb ik maar ingevuld.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:56

Ingevuld!

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:58

Ingevuld

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 16:03

Ingevuld!

_Aniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-15 16:07

Super bedankt voor het invullen allemaal!

Amaryllis schreef:
Ik heb je enquête ingevuld!

Een tip: soms spreek je over vriendelijk en onvriendelijk (of soortgelijke keuzes) door elkaar heen. Dit maakt het soms wat verwarrend om de vraag ook daadwerkelijk goed te beantwoorden. Wellicht iets voor een volgende keer :)

Klopt dit hebben we bewust gedaan. We hadden gevonden in de literatuur dat dit ervoor kan zorgen dat mensen 'actief' blijven tijdens het invullen van de enquête omdat de vragen dan niet eentonig geformuleerd zijn. Dit zorgt ervoor dat de resultaten betrouwbaarder zijn.

Maar ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn! Sorry daarvoor, we zullen proberen daar in het vervolg rekening mee te houden. Bedankt voor de tip :)

Leen schreef:
Ik heb het ook ingevuld, een paar vragen wist ik eigenlijk geen antwoord op. Zoals ik vind dat mcdo voldoende organisaties (of was het goede doelen) steunt. Dat weet ik eigenlijk helemaal niet, ik heb er dus neutraal ingevuld.

Prima :)

Marrie_L schreef:
Ingevuld (:

Maar wat het assortiment betreft: niet alle filialen hebben hetzelfde. Ik kom als ik er heen ga bij twee verschillende en de ene heeft wel groenteburgers en de ander heeft helemaal niks voor vegetariërs. Dus de vraag of het assortiment uitgebreid genoeg is, heb ik ook neutraal gedaan, want de ene heeft dat wel maar andere dus niet.

Oke, bedankt voor je opmerking! We zullen hier rekening mee houden tijdens het verwerken van de resultaten.

linnnh schreef:
Wat is uw gezinssituatie?
Alleenstaand
Samenwonend
Met partner
Met partner en kinderen
Zonder partner, met kinderen
Overig

Ik woon samen met mijn partner, welke kruis ik aan? :)

Kruis maar 'samenwonend' aan :) . Deze vraag is niet echt duidelijk zie ik nu... Maar hier zullen we uiteraard rekening mee houden met het verwerken van de resultaten.

mirriezz schreef:
Jammer dat er geen opmerkingen vakje is bij je enquete. Ik ben bijvoorbeeld een ex-medewerker van de MacDonalds, misschien wel handig om te weten.

Daarom weet ik ook uit ervaring dat elk restaurant anders is. In "mijn" oude filiaal was de service relatief snel en er werd erg gehamerd op klantvriendelijkheid. Ik heb een keer als klant in een ander filiaal gestaan en daar me dood staan ergeren, omdat ze heel anders werkten dan in het filiaal waar ik werkte. Ging allemaal veel langzamer en vooral minder klantvriendelijk dan ik gewend was zelf te doen.

Daarvandaan weet ik ook dat schoon en gezellig relatief zijn. Als het druk is, vind ik het minder schoon en gezellig bij de mac. Ik vermijd dus bepaalde tijden om te gaan eten bij de mac, zodat ik weet dat het rustig is. Dan vind ik het schoon en gezellig, dus de laatste optie heb ik maar ingevuld.

Het klopt dat natuurlijk elk filiaal anders is. Maar in dit onderzoek zijn we op zoek naar het imago van McDonald's in het algemeen. Dus je hoeft je mening niet te baseren op 1 filiaal.

Maar toch bedankt voor je opmerking! Hier heb ik zeker wat aan! We zullen proberen hier rekening mee te houden.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 16:09

Leuke enquete!

Ik vind het juist prima dat termen als vriendelijk/onvriendelijk in opeenvolgende vragen komen, dat houdt je inderdaad scherp (en niet dat je bijna automatisch alle kruisjes al links of rechts neer zet).

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 16:09

Ingevuld :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 16:11

Dee_Es schreef:

Nou ja, neutraal is toch zo goed als geen mening?

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 16:22

Ingevuld!

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 18:15

Ik had er ook een beetje last van dat de ene Mac de andere niet is, maar ach...

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 18:46

Ook ingevuld :)

Destination schreef:
Dee_Es schreef:

Nou ja, neutraal is toch zo goed als geen mening?

Inderdaad, in dat geval heb ik gewoon neutraal aangevinkt.