Dit leek me wel een hele leuke stelling! Ik zit nu op Havo en heb dit jaar een dagje meegelopen met de politie. Een erg leuke en afwisselende dag.
Vandaag zat ik naar de livestream te luisteren van de Fiets Elfstedentocht.. En ik ben van plan om een mailtje naar de organisatie te sturen om te vragen of ik volgend jaar mee kan lopen met de EHBO-wagens. Omdat dat mij erg 'gaaf' lijkt!
Zo wil ik ook nog eens met een astronaut meelopen, maar het is een beetje lastig om voor 1 dagje mee te gaan in de ruimte
Dus hierbij de vraag: 'Bij welk beroep zou jij een dagje mee willen kijken?'
Haalbaar of niet, alles wat je wilt mag je vertellen hier!
xx
Als het haalbaar is, zet ik netwerken of mijzelf wel gelijk in werking om het voor elkaar te krijgen. 

Daarna zijn we op de auto gegaan en zijn we naar verschillende dingen gereden die met een incident van een paar weken geleden te maken had. Hier mag ik ivm beroepsgeheim niets over zeggen
Maar ik heb ook het verhaal van het slachtoffer gehoord
(de agent had natuurlijk wel gevraagd aan die persoon of het goed was dat ik erbij was.)
En natuurlijk tussendoor humor, die agenten waren geweldig
Die avond naar een dorpsvergadering geweest, en tussendoor nog even naar de manege.. Want ik zou op dat moment rijles hebben.