Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Aangezien ik voor Frans ook niet zo geweldig sta, en het dan toch weer overgaat in andere vakken (volgens hun). Leren leren moet zeker nog, aangezien we vorig jaar geen mentor hadden(die was na een maand weg). En onze nieuwe mentor alleen over zijn vrouw en kinderen praat
Ik kan inderdaag atheneum doen, dit ga ik volgend jaar ook zeker doen. Ik zit trouwens in de 2e. Onze school heeft een 2jarige brugklas. Hannah_Kika schreef:Mijn vader weet ik niet, maar mijn moeder is van de havo naar de universiteit gegaan, ik wist niet eens dat dit kon
Hannah_Kika schreef:Ik wil volgend jaar zoiezo Grieks en Latijn laten vallen, aangezien ik niets met de talen heb en talen (zeker klassieke) niet mijn sterkste kant zijn. Ik had op de basisschool wel duidelijk gymnasiumadvies, maarja, ik hoefde er daar bijna niets voor te doen. In het begin van de 1e klas ging het nog erg goed, maar naarmate het drukker werd, zakte het steeds verder af... Nu heb ik 6-8 toetsen per week, en ik haal het gewoon naast mijn hobbys niet (voetbal en paardrijden) om voor al die toetsen volledig goed te leren. Ik heb al gezegd dat ik graag met voetbal wil stoppen, maar ik moest eerst dit seizoen afmaken. En dit duurt nog wel een paar maanden.
ryukapple schreef:Als je beide klassieke talen wil laten vallen kan je geen gymnasium meer doen want dan moet je met een van de twee examen doen dus dan zal je omlaag moeten naar vwo/ atheneum.
. Nu zit ik op de universiteit en soms heb ik nog steeds het gevoel dat het niet goed genoeg is. Ik probeer me altijd wel te bedenken dat ze het goed bedoelen en graag een mooie toekomst voor me hebben, maar ik had graag gewild dat ze het op een andere manier zouden brengen
.