ben halverwege gestopt, wegens vragen die niet met de doelstelling van doen hebben
en zoals evelijn aangeeft incomplete antwoord mogelijkheden.
ik ga overigens eten als ik trek of honger heb.. Die vraag heeft betrekking op emotie eten, maar dat wordt verder niet vermeld.
ik snap de vragen, omdat je daarmee in beeld krijgt hoe je groep antwoorden is samengesteld.. maar je hebt sowieso een beperkte steekproef (immers alleen ruiters), als je die verder gaat uitsplitsen in ouders (maar weer niet of ze alleen staand zijn), emotieeters en zo ja welk soort, soorten beroepen etc.. dan houdt je wellicht maar 5 personen per groep en dat geeft geen duidelijk beeld..
als je voeding wilt afzetten tegen bijvoorbeeld het niveau waarop men rijd, of de hoeveelheid tijd die men op het paard doorbrengt, dan moet je eigenlijk vooraf al de groep 'normale' eters uitsplitsen en zorgen dat emotie eters en mensen met bijvoorbeeld een eetstoornis niet deelnemen in je groep, die geven immers een vertekend beeld..
raar genoeg zie ik wel vragen om emotieeters (over eters dus) maar niet de groep met een eetstoornis (die dus te weinig eten) gezocht worden in de enquete.
ik moet zeggen dat ik de enquete al vele malen beter vind dan de meeste die ik hier op bokt tegenkom.. alleen nog niet voldoende duidelijk en toegespitst om hem in te vullen voor mij.
wel een leuk onderzoek overigens, nieuwsgierig naar de uitkomsten en naar het complete onderzoek, wordt dat ergens gepubliceerd verder?
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 22-02-15 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt