Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amoj schreef:Ga morgen even bellen, maar zag dit en schrok er erg van...
Kan het niet zo zijn dat ze dit nog uit moeten zoeken en dat ik het later erbij terugkrijg? Voor zover ik weet is mijn vader niet meer gaan verdienen, en mijn moeder werkt niet.
unihorses schreef:Wooh 600 euro? Met mijn maximaal op hbo krijg ik niet eens zo veel. Zo hoog is het schoolgeld nou ook weer niet toch? Maar inderdaad ik schrok ook net van. Mijn mindering in stufi plotseling
amoj schreef:unihorses schreef:Wooh 600 euro? Met mijn maximaal op hbo krijg ik niet eens zo veel. Zo hoog is het schoolgeld nou ook weer niet toch? Maar inderdaad ik schrok ook net van. Mijn mindering in stufi plotseling
Nee, maar ik ben uitwonend en heb geen papa of mama die mee betalen aan ook maar iets...
Ik ga nog eens even wat googelen. Hoop dat ze nog wat moeten uitzoeken en dat ik straks gewoon weer hetzelfde heb, anders heb ik een dik probleem...
nu is dat best wel minder wat ik ineens op mijn rekening kreeg amoj schreef:Maar moet ik zelf dingen op sturen dan? Ik weet wel dat dit aan het begin van mijn stufi was, dat aanvullend eerst niet bekend was en dat ik later een hele smak geld kreeg door terugwerkende kracht.

amoj schreef:Mijn lesgeld + boeken + schoolgeld is rond de 1500 per jaar... Dacht dat hbo/uni hoger was idd... Maar die regels voor hbo etc zijn nu allemaal veranderd toch of dat gaat veranderen?
Wel raar dan idd dat je minder krijgt...

unihorses schreef:unihorses schreef:Wooh 600 euro? Met mijn maximaal op hbo krijg ik niet eens zo veel. Zo hoog is het schoolgeld nou ook weer niet toch? Maar inderdaad ik schrok ook net van. Mijn mindering in stufi plotseling
ja nee, snap ik ik ook + een duurdere studie ( schoolgeld hbo/uni is hoger toch? ) maar ik kan maximaal 544,74 euro ontvangen... met alles aanvullendnu is dat best wel minder wat ik ineens op mijn rekening kreeg