Ik heb een beetje een probleem. Ik ben in september begonnen met mijn eerste opleiding. Ik kom vers van de havo af en ik zit nu op InHolland Amstelveen en doe lerarenopleiding Nederlands.
Ik ben nooit zeker geweest van mijn keuze om dit te doen, maar ik wist echt niet wat ik anders moest. Ik heb net een gesprek gehad met mijn SLB'er en zij kwam tot de conclusie dat ik misschien naar een andere opleiding moet gaan kijken, omdat ze vindt dat ik niet zo enthousiast overkom over deze opleiding. En dat klopt ook wel. Maar ik heb alleen nog maar theorie gehad en heb nog geen stage kunnen lopen (begint in februari). Ik weet het allemaal niet zo goed meer.
Als ik stop, WAT MOET IK DAN?!
Ik heb geen idee wat ik moet doen, want ik heb een achterstand die ik in de vakantie in moet halen (dat red ik wel) maar de motivatie ontbreekt een beetje. Het liefste ga ik natuurlijk iets met paarden doen maar dat is voornamelijk MBO en dus onder mijn niveau.
Ik denk dat ik voor de klas staan wel erg leuk vind, maar alles wat er omheen zit en wat er allemaal bij komt kijken
En dan heb je nog dat hele STUFI verhaal
Begrijp me niet verkeerd ik wil niet weg, maar ik ben bang dat ik het niet red. Ik loop zo tegen mezelf aan. Ik ben nog maar 18. Hoe moet ik nou weten wat ik wil worden?
Hebben jullie advies? Ik zit er namelijk een beetje doorheen...