Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iemand die nu 100% is afgekeurd betekend niet dat ze dit altijd zal blijven.lampjerulez schreef:Echter gaat M. achter mijn rug om continue de medewerkers en klanten bellen, vaak over dingen die ik allang besproken of geregeld heb. (waardoor ik dus weer respect verlies bij het team)
Mail beantwoorden die voor mij bestemd is.
(en dan beantwoord ze deze ook nog eens ondertekend met mijn naam! )
En iedere dag, belt ze mij minstens een UUR lang op.
Meestal met dingen die ik dan allang heb uitgevoerd (of heb gedelegeerd aan andere)
Ik moet continue zaken doorgeven (zodat zij het laatste dingetje kan doen) die gewoon allang door mezelf uitgevoerd hadden kunnen worden.
Als mensen haar zoeken, sturen ze maar een mail naar haar emailadres.
)Eef_Bam schreef:Beetje flauw misschien, maar ik zou gewoon niets meer aan M doorgeven.
Als zij het wil regelen doet ze het zelf maar toch.
Dan ziet jullie bovenbaas hopelijk vanzelf ook dat dat niet werkt.

toen ik vroeg wat er fout was gegaan ging ze daar uiteraard gewoon overheen met ander onderwerp.Kelly_ann schreef:Als de ziekmelding 100% is en er geen aangepast werk plaatsvindt. Dan behoort de zieke medewerker ook niet meer te 'werken'. Ga dat eerst even na. Als er wel aangepast werk mag plaatsvinden moeten er afspraken worden gemaakt wat wel in de functie wordt gedaan en wat niet.
het punt is dat ik dit ook al 3 maanden probeer!ingvdh schreef:als ik jou was zou ik de afspraken zelf op papier zetten!
Vervolgens laat je deze door je baas bevestigen, dus schriftelijk te vragen "gisteren hebben dit en dat afgesproken, voor de duidelijkheid klopt dit?"
Op deze manier dossier opbouwen, mocht het nodig zijn kan je met deze dingen altijd aantonen dat jij conform de afspraken gewerkt hebt.