Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als je er echt weg wilt, gewoon gaan. Even langs gaan en vertellen dat het er voor jou niet meer in zit. MrUlbe schreef:Dat is boven minimumAls je er echt weg wilt, gewoon gaan. Even langs gaan en vertellen dat het er voor jou niet meer in zit.
kleinvosje schreef:Ik heb even gegoogeld, het minimumloon voor een 20-jarige is 5,89 per uur bruto. Je krijgt dus zeker niet te weinig betaald. Dat jij het te weinig vindt is een tweede.
Als ik jou zo hoor wil je daar helemaal niet meer werken, dan is de keuze toch niet zo moeilijk?
Cyella schreef:kleinvosje schreef:Ik heb even gegoogeld, het minimumloon voor een 20-jarige is 5,89 per uur bruto. Je krijgt dus zeker niet te weinig betaald. Dat jij het te weinig vindt is een tweede.
Als ik jou zo hoor wil je daar helemaal niet meer werken, dan is de keuze toch niet zo moeilijk?
Klopt, ik ben van 19 jaar uitgegaan. Maar bedenk dat 5,89 zonder vakantiegeld is. Met vakantiegeld is het 6,30. Ik wil daar ook niet meer werken, maar de vraag was meer: zouden jullie met kerst nog werken(waar ik eigenlijk voor was aangenomen, maar ik heb geen contract meer), of niet meer?
Want ik werk alleen in de vakanties, dat komt nu gewoon niet meer uit. Dus inkomsten mis ik verder niet.

pinto_1 schreef:Ik vind je wel erg negatief over het bedrijf. Je hebt er wel anderhalf jaar gewerkt, en omdat het je nu qua tijd niet meer uitkomt deugt er ineens niets meer aan het werk, het bedrijf, het salaris en de manier waarmee ze met je omgaan. Dat had je immers ook eerder kunnen aangeven.
Ik zou als bedrijf niet eens meer met je willen werken als je zo'n houding hebt, dus zou het netjes opzeggen en wat anders zoeken.
Cyella schreef:pinto_1 schreef:Ik vind je wel erg negatief over het bedrijf. Je hebt er wel anderhalf jaar gewerkt, en omdat het je nu qua tijd niet meer uitkomt deugt er ineens niets meer aan het werk, het bedrijf, het salaris en de manier waarmee ze met je omgaan. Dat had je immers ook eerder kunnen aangeven.
Ik zou als bedrijf niet eens meer met je willen werken als je zo'n houding hebt, dus zou het netjes opzeggen en wat anders zoeken.
Verschil is wel dat ik toen een contract had, en nu moet ik maar komen opdraven wanneer iets mis is met hun computer. Bovendien ben ik pas een jaar hun computer aan het beheren, niet dat volledige eerste jaar. Er zijn dus wel dingen veranderd. Dat heeft niks met gebrek aan tijd te maken, maar de manier waarop zij me behandelen. Ik krijg het gevoel dat ze voor een dubbeltje op eerste rij willen zitten. Ik help mensen graag, maar om zo'n gevoel te krijgen moet je wel erg ver gaan. Zo werkte hun router thuis niet helemaal goed: werd ik uitgenodigd om daar naar te kijken zonder betaling.