Even een snelle situatie schets:
Ik heb afgelopen zomer 5 weken gewerkt om mijn studie te kunnen betalen etc. Gewoon een centje achter de hand te hebben.. toen heb ik afgesproken dat ik daar voor vakantiewerk kwam en dat de baas voor mij een tijdelijk contract zou laten opstellen..
Ik had al 3 weken gewerkt in afwachting van het contract en er kwam maar niks. Dus ik heb aan mijn baas gevraagd of hij nog aan dat contract had gedacht en wanneer dit er zou komen. Ja daar was hij wel mee bezig.. maar hij was het even vergeten. Dat contract is er nu nog niet!
Toen begon ik langzaam aan toch ook financieel wat achter te lopen omdat ik een auto had gekocht en heen en weer reed en nog geen centen had gezien. Toen begon hij over een voorschot dat ik zou krijgen.
augustus liep op het einde en ik had nog niks gehad. Uiteindelijk op 29 augustus idd een voorschot ontvangen. terwijl ik inmiddels al klaar was met mijn werk. hij zei toen dat ik de rest eind september zou krijgen maar ik heb tot nu toe nog niks ontvangen!
Ik kan hier ontzettend slecht tegen en het werkt me echt op mijn zenuwen omdat ik voor mijn gevoel geen poot heb om op te staan.. Wat moet ik nu doen? De man bellen? Appen? Mijn collega benaderen en vragen of zij wel loon heeft gehad? Ik weet het even niet meer.. Wat moet ik zeggen tegen hem? Ik wil duidelijk zijn maar ik moet hem wel een beetje te vriend weten te houden..
Help!