Dit is overigens mijn voet vanmorgen, gedurende de dag zwelt het nog veel meer op. En mijn diensten zijn smiddags en savonds. Ik werk 8 uur langs aan een stuk door staand/lopend.
http://i743.photobucket.com/albums/xx79 ... 1406014346
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
bridgetF schreef:volgens mij kan dat alleen als je bijvoorbeeld oproepkracht bent, maar zit je in contract met x aantal uur, heb je gewoon recht op ziektewet / dagen. Er zijn wel werkgevers die zeggen de eerste 2 dagen zijn voor eigen risico.
bridgetF schreef:volgens mij kan dat alleen als je bijvoorbeeld oproepkracht bent, maar zit je in contract met x aantal uur, heb je gewoon recht op ziektewet / dagen. Er zijn wel werkgevers die zeggen de eerste 2 dagen zijn voor eigen risico.
keshia schreef:natuurlijk bestaat ziekmelden wel... ze proberen je er alleen mee af te schepen... gewoon ziekmelden dus... je kan zelfs jezelf gedeeltelijk ziekmelden zodat je de helft werkt... je krijgt als je je ziekmeld gewoon je loon doorbetaald... ook bij gedeeltelijk ziekmelden krijg je je loon gewoon doorbetaald... alleen krijgt de werkgever dan de helft van uwv, en het gedeelte dat je werkt betalen ze zelf...
Manda schreef:Ik werk voor een bekende thuiszorgorganisatie in een verpleegkundig team, ik heb gewoon een contract voor onbepaalde tijd met een vast aantal uren.
Ja dat was ook nog zoiets, ze wist niet of ze iemand voor mijn diensten kon vinden...... dus? als ze niemand vind moet ik gewoon die volledige diensten gaan draaien?
Ik heb gezegd dat ik wel eerst overleg met mijn vriend en dan terug zou bellen hierover voordat ik uitspraken zou doen.....
Wat een gedoe als je eens iets mankeert...
Manda schreef:Ja dat was ook nog zoiets, ze wist niet of ze iemand voor mijn diensten kon vinden...... dus? als ze niemand vind moet ik gewoon die volledige diensten gaan draaien?
Ik heb gezegd dat ik wel eerst overleg met mijn vriend en dan terug zou bellen hierover voordat ik uitspraken zou doen.....
Wat een gedoe als je eens iets mankeert...