Nu nog vakantiewerk vinden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Nu nog vakantiewerk vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 15:41

Hoi! :)

Ik had vakantiewerk gevonden, op Centerparcs Port Zélande. Helaas is dit erg tegengevallen en ben ik maandag heen gegaan en dinsdag weer terug. Nu zoek ik dus eigenlijk iets anders, maar het lijkt wel alsof er helemaal niets meer te vinden is? -O-
Op een eiland zie ik niet zo zitten, het lijkt me dat het vooral veel feesten en alcohol is (net als op Centerparcs) en daar hou ik niet zo van.
Zijn er nog meer mensen die last minute nog wat zoeken? Ik zoek in de omgeving van Groningen trouwens. Verder weg kan ook wel, maar alleen als er woonruimte bij is wat redelijk rustig is.

Destination

Thats_Me

Re: Nu nog vakantiewerk vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:23

Het is natuurlijk wel een feit dat je eigenlijk begin van het jaar al op zoek moet naar vakantiewerk. Zeker nu er ook veel werk wordt gedaan door buitenlandse medewerkers.

Je zou eens kunnen informeren bij de thuiszorg of bij lokale horecagelegenheden. Wat beviel er niet aan het eerdere vakantiewerk? Aangezien je met één dag al vertrokken bent.

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:25

Kassen? Er staat niet bij wat je zoekt, wil je op een camping?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:25

Ik ben vanaf februari bezig met zoeken naar (vakantie)werk maar ik heb het opgegeven :=
Heb echt zoooooooveel sollicitaties de deur uit gedaan, veel gesprekken gehad maar nergens aangenomen helaas. Te duur :evaw: Van de week ga ik het via het uitzendbureau proberen.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 16:26

Het werk op zich beviel me wel, alleen de bungalow waarin ik verbleef beviel totaal niet. Het was gewoon te ranzig voor worden. Plus dat er tot diep in de nacht nog veel lawaai was.

Thuiszorg e.d. zijn hier allemaal al voorzien, helaas.
Kassen hebben we hier niet in de omgeving. Camping zou kunnen, maar ben bang dat ik dan in dezelfde chaos terecht kom als waar ik ook uit vertrokken ben.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:28

Ik heb vorige week ook nog nieuw werk gevonden. Dus dat kan prima :)
Ik zou gewoon overal langs gaan qua winkels; misschien een schoenenwinkeltje etc. Of de supermarkt maar ik weet niet hoe oud je bent?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 16:30

dancer_ schreef:
Ik heb vorige week ook nog nieuw werk gevonden. Dus dat kan prima :)
Ik zou gewoon overal langs gaan qua winkels; misschien een schoenenwinkeltje etc. Of de supermarkt maar ik weet niet hoe oud je bent?

Supermarkt werk ik al, maar dat is alleen 's avonds en maar 1/2 avonden in de week.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:40

Destination schreef:
Het werk op zich beviel me wel, alleen de bungalow waarin ik verbleef beviel totaal niet. Het was gewoon te ranzig voor worden. Plus dat er tot diep in de nacht nog veel lawaai was.

Thuiszorg e.d. zijn hier allemaal al voorzien, helaas.
Kassen hebben we hier niet in de omgeving. Camping zou kunnen, maar ben bang dat ik dan in dezelfde chaos terecht kom als waar ik ook uit vertrokken ben.

Op uitzendbureau.nl heb ik recent anders nog redelijk wat vacatures zien staan voor thuishulp in de omgeving van Groningen. ;)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 16:43

Nou ja, ik woon niet in de stad zelf, maar meer richting Winschoten ;)

anitas1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:52

Destination schreef:
Camping zou kunnen, maar ben bang dat ik dan in dezelfde chaos terecht kom als waar ik ook uit vertrokken ben.

TS: ik heb je even gequote omdat ik je laatste zin niet helemaal eerlijk vind. Zelf werk ik al jaren op een camping en persoonlijk is het waar je het er zelf naar maakt/ wat voor camping je kiest.
Dat het huisje vies was ja dat valt tegen en kan ik goed begrijpen dat je dat niet ziet zitten. Kwa lawaai ligt het maar net aan voor welke camping je kiest/ welke regio. Verwacht geen 5 sterren huisje want als personeel kom je daar gewoon vaak niet in. Maar ik vind als je het er zelf naar maakt kan je het echt overal naar je zin krijgen.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 16:55

Nou, zoals het er op Centerparcs uitzag, daar kan ik het niet naar mijn zin krijgen hoor :n
Dat soort dingen passen bij je of niet. En bij mij past het niet. Dat je geen luxe hoeft te verwachten, snap ik ook. Maar als er overal lege sigarettenpakjes, blikjes, vaat e.d. ligt, vind ik dat gewoon smerig. En de badkamer was ook niet om aan te zien.
Het lawaai kwam overigens niet van de gasten, maar van de medewerkers. Om 12/1 uur 's nachts kwamen er nog veel mensen over de vloer, gingen ze stappen en rond 4/5 uur kwamen ze met veel kabaal weer terug.

anitas1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 17:03

Ja kijk ik zeg ook niet dat het normaal is dat je in een vieze accommodatie aankomt en ik snap best dat als het je bij de eerste keer overkomt je er een slechte gedachten bij heb. Dat je last had van lawaai van medewerkers is opzich niet zo heel bijzonder, besef dat het voor die mensen hun enige vrije moment van de dag is, je kan in die buurt goed stappen en de meeste maken daar gebruik van. Waarschijnlijk als je naar een camping in een hele andere plaats had gegaan had je daar geen last van gehad. Wat ik je probeer te vertellen is laat je niet afschrikken door deze ervaring! Op een camping werken kan hartstikke leuk zijn! Misschien een tip ga voortaan eerst kijken voordat je toezegt ergens te gaan werken.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 17:05

anitas1994 schreef:
Ja kijk ik zeg ook niet dat het normaal is dat je in een vieze accommodatie aankomt en ik snap best dat als het je bij de eerste keer overkomt je er een slechte gedachten bij heb. Dat je last had van lawaai van medewerkers is opzich niet zo heel bijzonder, besef dat het voor die mensen hun enige vrije moment van de dag is, je kan in die buurt goed stappen en de meeste maken daar gebruik van. Waarschijnlijk als je naar een camping in een hele andere plaats had gegaan had je daar geen last van gehad. Wat ik je probeer te vertellen is laat je niet afschrikken door deze ervaring! Op een camping werken kan hartstikke leuk zijn! Misschien een tip ga voortaan eerst kijken voordat je toezegt ergens te gaan werken.

Ik ben er in mei ook geweest, voor een sollicitatiedag. Toen heb ik ook een bungalow gezien, die zag er ook netjes en schoon uit. Er werd wel gezegd dat er enigszins lawaai kon zijn, maar zoals het was had ik niet verwacht :n

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 17:13

Ik weet niet waar je woont, maar bij bedrijven als Van Dijk hebben ze altijd mensen nodig ind e zomer :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 17:15

LoveBodin schreef:
Ik weet niet waar je woont, maar bij bedrijven als Van Dijk hebben ze altijd mensen nodig ind e zomer :)

Van Dijk is ook niet echt een optie, aangezien het in Kampen is en ik een half uur van Groningen af woon :)
Het lastige is, is dat ik in Oost-Groningen woon en hier in de buurt weinig grotere bedrijven zitten die vakantiekrachten zoeken.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 17:17

Ik lees ook even mee voor tips, kom niet uit jouw omgeving maar wellicht heb ik soortgelijke bedrijven in de buurt.

Ik ben trouwens ook ooit gestopt bij centerparks, mijn bungalow was ook te smerig voor woorden en er lagen zelfs gebruikte condooms in :(

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:50

Winkels, winkelcentrum in de buurt?

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 13:50

Ik heb een sollicitatie eruit gedaan bij de plaatselijke Aktiesport en Action. Action al van terug dat ze op het moment niemand nodig hebben.
Verder toch maar de gok genomen en gesolliciteerd op Westcord Hotel Residentie Boschrijck op Terschelling. Hopen dat ik word aangenomen en dat het daar beter bevalt dan :=

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 13:51

kimberly1995 schreef:
Winkels, winkelcentrum in de buurt?

Winkels zijn allemaal al voorzien hier, hebben ook niet echt veel. Ja, in de stad Groningen, maar dat is een half uur met de trein...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:56

Post bezorgen? Zorghulp? Promotiewerk?

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:08

Laatst bijgewerkt door ladypaard op 09-07-14 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:14

Destination schreef:
Nou, zoals het er op Centerparcs uitzag, daar kan ik het niet naar mijn zin krijgen hoor :n
Dat soort dingen passen bij je of niet. En bij mij past het niet. Dat je geen luxe hoeft te verwachten, snap ik ook. Maar als er overal lege sigarettenpakjes, blikjes, vaat e.d. ligt, vind ik dat gewoon smerig. En de badkamer was ook niet om aan te zien.
Het lawaai kwam overigens niet van de gasten, maar van de medewerkers. Om 12/1 uur 's nachts kwamen er nog veel mensen over de vloer, gingen ze stappen en rond 4/5 uur kwamen ze met veel kabaal weer terug.

Zijn dus allemaal dingen waar je je collega's op aan moet spreken en waar je werkgever niet zoveel aan kan doen. Was wellicht verstandiger geweest eerst eens te kijken of je in een ander huisje terecht kon of anderszins een oplossing kon vinden dan op stel en sprong te vertrekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:20

Macdonalds zoekt mensen altijd :) ff online solliciteren

Hippe_Hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:25

Citaat:
Kassen hebben we hier niet in de omgeving.

In Zuidbroek zit een kweker, met de trein ben je er zo, en op de fiets is het ook te doen.
Orchideeën geloof ik, ik weet alleen niet hoe die heet. Maar dat weet google vast wel. :+

Adddioor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:39

Ik ben gisteren na een sollicitatiegesprek gelijk aangenomen. Erg laat is het nu al om nog aangenomen te worden. Maar je kan geluk hebben. In de thuiszorg/schoonmaken enzo zoeken ze vaak nog mensen.