Voor het vak Nederlands moeten een vriendin en ik een taalonderzoek doen, we hebben gekozen voor het onderwerp Esperanto omdat Esperanto al wel wereldwijd gesproken wordt maar toch nog erg onbekend is, in de enquete staat meer informatie over Esperanto.
Met het invullen van de enquete helpt u ons om meer te weten te komen over dit onderwerp! Het invullen is volledig anoniem en duurt ongeveer 2 minuten om in te vullen.
chanicha, Esperanto is een mengeling van heel veel talen, dus niet alleen Spaans, maar ook Frans en Engels bijvoorbeeld. Omdat Esperanto een mengeling is van alles wordt er dus geen land voorgetrokken
Alleen je heb nu wel alle antwoorden als 'meerdere antwoorden mogelijk' ingesteld in Thesistools. Ik zou dit nog veranderen als ik jou was naar meerkeuze max. 1 antwoordmogelijkheid. Als je nu je antwoorden uit thesistools gaat genereren in een Excel lijst is het niet te doen om je antwoorden te analyseren. (Genereer maar eens een lijst met de resultaten van het onderzoek, dan zie je wat ik bedoel. Hij gaat nu namelijk niet per vraag codes geven van welke antwoorden er zijn gegeven, maar per antwoordmogelijkheid... )
Op welke manier ben je van plan om de antwoorden te gaan analyseren?
Als je verder hulp nodig heb kun je mij altijd een PB sturen!