Eventjes een schets:
Momenteel ben ik bezig met mijn laatste jaar van mijn Sportopleiding -> Sport en bewegingscoordinator/Trainer/Coach. Dit is mijn 4e jaar. Mijn niveau 3 diploma heb ik al van deze opleiding (ik ben nu dus een gecertificeerde Sport en bewegingscoordinator, het Trainer/Coach gedeelte is dus niveau 4).
Einde van dit schooljaar, halverwege/eind juni ben ik klaar met school, heb ik de opleiding afgerond en ben ik dus in het bezit van mijn niveau 4 diploma.
Nu ben ik al wel aan het zoeken naar bedrijven en vacatures die mij aanspreken. Alleen het probleem is dat veel bedrijven op zoek zijn naar mensen die per 1 mei kunnen starten. Ik kan dat dan dus nog niet, want ik heb mijn diploma dan nog niet.
Nu twijfel ik of ik op dit soort functies zal solliciteren ja of nee. Er zitten er een paar tussen die mij heel erg aanspreken en die ook geheel aansluiten bij mijn kennis en kunde en waar ik me volgens mij ook echt zal thuis voelen.
Wat zal ik doen? Toch solliciteren en dan zien waar het schip strandt? Of niet solliciteren en wachten totdat ik mijn diploma in handen heb? En als ik solliciteer, moet ik er dan bij vermelden dat ik nog bezig ben met mijn opleiding, of zal ik dit nog niet in mijn sollicitatiebrief zetten?
Help me
zet wel in je CV dat je bijna klaar bent en verwacht alles ineens te halen (evt met een cijferlijst van nu erbij, dat ze kunnen zien dat je netjes op schema loopt).
. De reden waarom konden ze niet dieper op in gaan, vanwege de vele sollicitaties.