Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Verboden werkzaamheden 15-jarigen
Kinderen van 15 jaar mogen niet:
werken in een fabriek;
werken met of in de omgeving van machines;
werken met gevaarlijke en/of giftige stoffen;
dingen tillen die zwaarder zijn dan 10 kilo;
dingen duwen of trekken van meer dan 20 kilo;
achter de kassa werken;
vrachtwagens laden of lossen;
werken in de horeca als daar alcohol wordt geserveerd.
Ik wil er niet banketstaaf over doen, maar je solliciteert niet op de juiste plekken op de AH na. Ik zou alle supermarkten even af om te vragen of zij nog vulploegmedewerkers zoeken, ook de grotere andere winkels die wel een vulploeg hebben kun je proberen. Voor de rest kun je ook denken aan bijvoorbeeld oppaswerk. dyoka schreef:Hoezo de verkeerde plekken? Ik was 13 toen ik bij de Etos ging werken en een aantal vriendinnen van 15 werken in een restaurant. Ik pas ook op, daar zou je ook aan kunnen denken inderdaad. Voor de rest misschien de plaatselijke winkels (bakker, bloemist enz.)?
heel apart en er werd ook heeeeeel slecht gecomuniceert bij netwerk vsp tussen werkgever en werknemer als je dan pakketten folders over hebt stuurde ik een mailtje krijg ik weken later pas wat terug maar dan zijn die pakketten alleen maar meer geworden en dan geven ze mij weer de schuld. ik kreeg altijd onterechte klachten van iedereen dat ik mijn folders nat bezorg terwijl het dan niet heeft geregend de vergoedingen waren laag en ze geven altijd de werknemer de schuld ze kijken niet eerst naar hunzelf ofzo dus na 1,5 jaar wilde ik al ontslag nemen maar toen heb ik even gewacht na kerst dus zit sinds februarie ofzo zonder werk lienieminie schreef:ja ik ben een beetje klaar met kranten lopen want iedereen in mijn buurt lopen geen kranten maar weten het toch altijd beter...heel apart en er werd ook heeeeeel slecht gecomuniceert bij netwerk vsp tussen werkgever en werknemer als je dan pakketten folders over hebt stuurde ik een mailtje krijg ik weken later pas wat terug maar dan zijn die pakketten alleen maar meer geworden en dan geven ze mij weer de schuld. ik kreeg altijd onterechte klachten van iedereen dat ik mijn folders nat bezorg terwijl het dan niet heeft geregend de vergoedingen waren laag en ze geven altijd de werknemer de schuld ze kijken niet eerst naar hunzelf ofzo dus na 1,5 jaar wilde ik al ontslag nemen maar toen heb ik even gewacht na kerst dus zit sinds februarie ofzo zonder werk
XxSasjuhh schreef:lienieminie schreef:ja ik ben een beetje klaar met kranten lopen want iedereen in mijn buurt lopen geen kranten maar weten het toch altijd beter...heel apart en er werd ook heeeeeel slecht gecomuniceert bij netwerk vsp tussen werkgever en werknemer als je dan pakketten folders over hebt stuurde ik een mailtje krijg ik weken later pas wat terug maar dan zijn die pakketten alleen maar meer geworden en dan geven ze mij weer de schuld. ik kreeg altijd onterechte klachten van iedereen dat ik mijn folders nat bezorg terwijl het dan niet heeft geregend de vergoedingen waren laag en ze geven altijd de werknemer de schuld ze kijken niet eerst naar hunzelf ofzo dus na 1,5 jaar wilde ik al ontslag nemen maar toen heb ik even gewacht na kerst dus zit sinds februarie ofzo zonder werk
Hier heb ik geloof ik ook voor gewerkt.
Bij de telegraaf enzo word alles heel netjes geregeld en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Als ik ook maar 1 krant te kort heb komen ze hem meteen brengen
Het is natuurlijk makkelijk om het bedrijf de schuld te geven, waarschijnlijk ligt er ook een gedeelte bij jou. 
haha grapje
Als je nog vragen hebt kan je PBen , ik werk ook bij de mac sinds mijn 15e