Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dat lijkt me belangrijker dan die directeur. (makkelijk gezegd dan, aangezien hij over je baan, jouw inkomen gaat) 
) ermee rond moet rijden. Dat hij dus echt iemand anders zal moeten zoeken omdat jij het ècht niet gaat doen.
Citaat:Is het sowieso geen goed idee om een goed gesprek aan te gaan binnen het bedrijf over je huidige werkzaamheden en hoe de zwangerschap en straks die kleine dit beïnvloeden? Is het wel realistisch om in deze functie te blijven of kun je beter een stapje terug doen omdat je simpelweg niet meer 100% deze functie kan gaan vervullen zoals vroeger?
Citaat:Ik kan me vanuit het bedrijf ook wel voorstellen dat het niet houdbaar is binnen je functie om bepaalde werkzaamheden niet meer te doen omdat die simpelweg toch echt heel belangrijk zijn.

Citaat:Ik moet dus nog 5 weken tot mijn zwangerschapsverlof begint.
pmarena schreef:Aha nou als het normaal gebruikelijk is dat een ander met de klanten op pad gaat en er al goed overleg over alles is geweest dan is het helemaal èrg raar dat jij nu ineens per-sé die klant zou moeten entertainen.
Klinkt me dan nog minder als een lastige situatie wanneer je het nu niet kan doen
Ziekmelden moet ook helemaal niet nodig hoeven te zijn toch, als je zelf tijdig duidelijk aangeeft dat je die maandag gewoon je normale werk gaat doen en iemand anders die klant op sleeptouw moet nemen
Gewoon even overleggen met je directe leidinggevende inderdaad, die kan toch vast wel iemand aanwijzen die wellicht nog beter geschikt is ook om die klant op te vangen gezien je tijdelijke functie
Trouwens: je verhaal was keurig duidelijk hoor, ik denk dat het een kwestie van niet zo goed lezen is als iemand niet genoeg info haalt uitCitaat:Ik moet dus nog 5 weken tot mijn zwangerschapsverlof begint.