Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morrow_Less schreef:Ik vind het gewoon vreemd dat ze diegene met een topsport statuut schriftelijke taken geven als ze niet kunnen deelnemen, waarom stellen ze dit dan niet voor ? Waarom dan meteen uitsluiting ?
Ik kom altijd netjes in de lessen zitten, neem nota en help waar ik kan bij opstellingen, ze kunnen me dan toch op zen minst die kans toch geven.
chanel1985 schreef:Zeker omdat je aan de opleiding bent begonnen met een gekende kwaal. Je had daardoor immers kunnen weten dat je daar last van zou kunnen krijgen.
Shadow0 schreef:chanel1985 schreef:Zeker omdat je aan de opleiding bent begonnen met een gekende kwaal. Je had daardoor immers kunnen weten dat je daar last van zou kunnen krijgen.
Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe dat precies zit. Als de TS vooraf met de school heeft gesproken is dat bv al weer heel anders, en als het voornamelijk de tijdelijke blessure is die meespeelt ook.
Morrow_Less schreef:Maar als die ons verplichten meteen te beginnen en geen echte opwarming geeft is het wel haar verantwoordelijkheid. Wij leren zelf nog hoe belangrijk het is en als we de kans niet krijgen schuift de verantwoordelijkheid wel door.