Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik zou er nog even goed over nadenken of je deze opleiding wel wilt gaan doen, zeker omdat je havo doet. 
als ik een geschikte HBO studie had kunnen vinden had ik dat zeker wel gedaan. btjeetje schreef:Er is dus geen HBO studie wat ik leuk vind/kan. en dit is een opleiding wat mijn interesse heeft. Ik wil liever werk vinden dat ik leuk vind ook al betekent dat dat ik minder ga verdienen dan dat ik mijn hele leven vreselijk werk moet gaan doen dat wel verdient. daarom blijf ik bij mijn besluitals ik een geschikte HBO studie had kunnen vinden had ik dat zeker wel gedaan.

xManon_ schreef:btjeetje schreef:Er is dus geen HBO studie wat ik leuk vind/kan. en dit is een opleiding wat mijn interesse heeft. Ik wil liever werk vinden dat ik leuk vind ook al betekent dat dat ik minder ga verdienen dan dat ik mijn hele leven vreselijk werk moet gaan doen dat wel verdient. daarom blijf ik bij mijn besluitals ik een geschikte HBO studie had kunnen vinden had ik dat zeker wel gedaan.
HBO Dier- en Veehouderij aan de HAS, één gebouw verderop?!

Ben jij er al eens naar een open dag geweest? Ik nog niet, dus ik ben benieuwd.. zou ook nog kunnen dan ik naar Breda ga (prinsentuin) maar dier & gedrag lijkt mij zo vanuit verhalen/omschrijvingen leuker.. 
Hebben ze er veel dieren eigenlijk?

melody7 schreef:Ik ben daar niet heen geweest, niet zo slimHebben ze er veel dieren eigenlijk?
![]()
Enige nadeel dat ik tot nu toe heb gehoord is dat je vogelspinnen moet hanteren en dat vind ik eng![]()
En natuurlijk dan je kans op werk niet zo groot is maar daar kijk ik maar even niet naar, iets anders weet ik gewoon niet..