Ik heb op het moment een probleem ivm school.
We hebben een tentamenweek gehad even terug, en ik ben die week dus ook ziek geweest. Een slechtere timing had ik niet kunnen hebben helaas. Ik heb me voor toetsen afgemeld die week en gevraagd wat de procedure is. Over het algemeen is bekend dat je bij afwezigheid een 4 krijgt en met goede reden een 5. In de mail gevraagd of ik een onvoldoende krijg of kans op inhalen. Het antwoord: Haal je wel weer op toch? Hierop besloten maandag erna de toets te maken, dikke onvoldoendes kan ik niet gebruiken namelijk. Die zondag dus geprobeerd te leren en het tentamen gemaakt. Uiteindelijk 2 tentamens gemist, en 1 gemaakt die maandag.
Nou cijfers zijn bekend.. Ik heb dus een 4 gekregen voor de gemiste toets en kan niet inhalen.. Eind cijfer van het blok : 5.46666
En voor het andere tentamen een 5.4...
Er is sprake van compensatoir toetsen, wat betekend dat je losse toetsen niet kan herkansen. Wel is er aan het einde van het semester een totaal herkansing over de lesstof van les onderdeel van heel het semester. Een flinke herkansing (lesstof van 4 eerdere kennistoetsen). Of een vervangende opdracht voor heel het blok (onderdeel waarmee ik met 5.46666 geëindigd ben).
hoe is bij jullie de regeling? en wat zouden jullie in mijn situatie doen?
Ik was dus echt ziek, kwam niet eens de trap op.. laat staan met de fiets en trein naar school en dan een toets maken. Ook bij de huisarts geweest etc.. Dus nee, het was niet een excuus om de toets te missen.
Ik zou naar je

?