Omdat ik er een beetje cynisch van werd maakte ik de opmerking, nog even en het enige wat ik nog kan als werk is sex verkopen aan de telefoon 
Maar zoals bij zoveel, ik ben nieuwsgierig aangelegd helaas, begin je er toch eens over na te denken... bedoel hoe moeilijk kan het nou zijn? Beetje "stoute dingen" vertellen, wat "hijgen" en hatseflats weer een klant tevreden

Je zegt alleen maar wat je doet, je doet het niet daadwerkelijk.. Tenminste dat beeld heb ik bij telefoonsex, van die oude huisvrouwen die wat bij willen verdienen en dus in de uren dat manlief aan het werk is de telefoon bedienen

Nou zal het echt geen verkeerd werk zijn, maar ergens blijf ik het een apart idee vinden...
Dus bij deze biecht op, werk jij er, of bel je ze op, of ben jij ook van mening dat het makkelijk geld verdienen is?
En nee dit moet geen vulgair topic worden uiteraard, ik ben gewoon nieuwsgierig naar het hele "is dit nou echt zo makkelijk als het lijkt?"
Want in feite verkoop je alleen je stem, niet je lichaam, dus makkelijk...

maar ik zou dat echt niet kunnen , zou echt in de lach schieten denk ik, heel stom maar zo ben ik dan denk ik wel als ik zo'n vent aan de telefoon heb die loopt te geilen zeg maar..
Daar gaat me geld met lui werk.