Ja eindelijk heb ik het gedaan en eindelijk reactie.
Zag van het weekend in de Metro een vacature bij UPS in Dublin. Na lang twijfelen en overleg heb ik de knoop doorgehakt en gesolliciteerd. Wil al zeker 6 jaar naar ierland vertrekken maar iets hield mij tegen. Na afgelopen jaar wat tegenslagen te hebben gehad ben ik er klaar voor om mij opnieuw ergens te settelen. Ierland is het land wat eigenlijk al jaren mijn hart heeft gestolen.
Heb vanmiddag dus een sollicitatie brief geschreven zowel in het engels als het Nederlands en kreeg een uur later gelijk een uitnodiging voor een gesprek. Daarbij is mij gelijk gezegd dat ik een goede kans maak en er nu nog maar 3 reacties zijn. De vacature sluit 9 oktober.
Heb er zo veel zin in. Gewoon de boel de boel laten en mijn leven achter me laten. alleen ja mijn paard moet kosten wat kost mee.
Duimen jullie mee dat het allemaal door gaat?
Koper
Geplaatst: 08-10-13 00:05
Spannendddd!!! Jeetje wat stoer dat je zoiets doet! 9 oktober is al overmorgen, ik ben heel benieuwd hoe je gesprek zal gaan Wat is het voor functie?
Laatst bijgewerkt door Koper op 08-10-13 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt
hooiberg
Geplaatst: 08-10-13 00:05
Wanneer is je gesprek? Dan weet ik wanneer ik moet duimen. Ennuh... gaaf!
Daks
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-13 00:07
Het gesprek heb ik 15 oktober om half één. Reacties na 9 oktober word niet meer op gereageerd.
Het is één functie op de financiële administratie.
wat supergoed van je dat je de stap hebt genomen ! ik duim echt voor je dat je word aangenomen geweldig, Ierland is echt zo mooi en de mensen zijn zo aardig...daar ga je zeker happy worden
_coquette_
Geplaatst: 08-10-13 15:15
Aah vind het echt super stoer van je! Is het gesprek gewoon in Nederland of moet je "even" op en neer? Heel veel succes in ieder geval!!