Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
viphorse schreef:Mag ik vragen wat je eerst deed en nu ?

Kimbers schreef:eerlijk is het niet maar het klopt wel. Iemand die leerling is krijgt niet hetzelfde als iemand met een papiertje.
vuurneon schreef:Je werkt gewoon volgens een leerlingschaal en dat zal inderdaad niet hoog zijn op dat niveau
Dat stijgt wel met de jaren.
Je zegt wel; ik doe hetzelfde werk, maar je bent leerling; volgt onderwijs op kosten van de baas, krijgt tijdens werktijd ook ruimte voor schoolwerk en je hebt begeleiding. Dus dat is geen vergelijk.
Had je overigens een vast aantal uren contract, dan zou dat worden aangehouden in veel gevallen. Maar je had een 0 uren contract.
Vliendertje schreef:Kimbers schreef:eerlijk is het niet maar het klopt wel. Iemand die leerling is krijgt niet hetzelfde als iemand met een papiertje.
maar is het dan ook wel eerlijk dat ik gewoon als een medewerker word ' behandeld' , dezelfde taken verricht, evenveel verantwoordelijkheden....
Sta alleen op de groep (4 uur in de maand begeleiding!!!!)
alleen maar 500 euro verdien... en normaal 1500?
viphorse schreef:Ik weet dat als mensen bij ons in huis een opleiding willen gaan volgen het salaris wat ze verdiende vast staat maar dit is wel bij mensen in vaste dienst.
Je zou eens kunnen kijken in onze coa daar staat veel over salarissen.
Ik vraag mij wel af of je zomaar omlaag gezet mag worden met je salaris ook al word je leerling...
viphorse schreef:Vliendertje schreef:
maar is het dan ook wel eerlijk dat ik gewoon als een medewerker word ' behandeld' , dezelfde taken verricht, evenveel verantwoordelijkheden....
Sta alleen op de groep (4 uur in de maand begeleiding!!!!)
alleen maar 500 euro verdien... en normaal 1500?
500 euro hoeveel uur werk je ???
vuurneon schreef:Als je nou een vast aantal uren contract had, was het waarschijnlijk anders geweest. Maar die had je niet, dus je hebt eigenlijk geen houvast.
500 is een heel normaal bedrag op dat niveau voor een leerlingschaaldus dat is terecht.

vandaar mijn vraag...