Ik ben nu al een hele tijd ''gepakt'' door fotografie, en ben hier actief mee bezig en werk er hard aan!
Ik zit nu in de gewone ASO. Maar zit hier niet echt op mijn gemak en haat het zo om in die lessen te zitten. Maar zal zowiezo nog eventjes moeten volhouden.
Want vanaf de 3de middelbare mag ik een keuze gaan maken welke richting ik uit ga, en dus ben ik al eens gaan kijken naar een kunst school waar je fotografie kan gaan doen.
Lijkt mij allemaal super, de lessen, de school, weinig wiskunde,... Maar wat me doet twijfelen is het diploma, krijg je daar nu een goed diploma van?
En het 2de is dus, ik heb het dus enorm moeilijk met wiskunde. Wegens dat ik een zware discalculie heb. En mijn nieuwe leerkracht is daar een ramp in, geeft mij geen werk en niks van hulp.
Dus sta daardoor echt helemaal alleen voor en heb dus al bijles moeten inschakelen, maar die heeft dan weer aangeraden om naar een scholenadviseur te gaan, omdat ik misschien op een meer
traditionele school moet zitten (Ik zit op een freinet/leefschool). Dus zit daar ook weer een beetje mee in de knoop, en dus vraag ik jullie mening en tips.

Ook weet ik alle vakken waar ik me op moet voorbereiden etc.
morgen niew toetsebord kopen