Aangezien ik al heel lang op mezelf wil, maar wel in ons dorp en dicht bij de paarden wil blijven, heb ik samen met mijn ouders besloten dat ik naar ons 'tuinhuis' ga verhuizen. Alles is hier aanwezig qua faciliteiten, dus dit is een ideale oplossing. Wel wil ik ook echt zelfstandig zijn en dus alles zelf betalen, maar ik heb ook afgesproken huur te gaan betalen aan mijn ouders, wat mij ook meer dan logisch lijkt.
Maar nu de vraag: Aangezien ik alles zelf moet/wil betalen, heb ik behoorlijk wat geld nodig. Als ik ergens op kamers was gegaan, had ik een uitwonende beurs aan kunnen vragen. Maar aangezien het tuinhuis op mijn eigen adres staat, ben ik officieel niet uitwonend. Kan ik op een bepaalde manier toch recht krijgen op een uitwonende beurs? Kunnen mijn ouders misschien regelen dat het tuinhuis gezien wordt als 'eigen' huis, zonder dat daar dan weer een hypotheek oid op moet komen?
Alvast bedankt
) 
Ik betaal stalgeld voor mijn paard zelf, betaal zelf collegegeld en andere schoolspullen, huur (iig gas/water/licht) eigen boodschappen en ik heb (ja dat is luxe oke) een auto die veel kost, maar daarvoor ben ik aan het kijken of ik iets goedkopers/zuiniger kan krijgen.
)