Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NAV schreef:Change it, leave it or accept it. Dat hield ik mezelf ook voor toen ik een baan had die niet leuk was.
Als je brakend op je werk zit, ben je het punt van acceptatie al voorbij. Dus kan je dit veranderen? Staan zij open voor een andere invulling van de baan, qua uren en werkdruk? Zo nee, dan kan je maar 1 ding doen: voor jezelf kiezen. Leave it. Je eigen geluk en gezondheid zijn veel belangrijker dan welke baan dan ook.
Sterkte en succes!
Athea_Jack schreef:Ik heb er geen problemen mee om hard/lang te werken. Maar als je weet dat je nog anderhalf uur of bv. 20 min ver van thuis bent, zoiets maakt toch veel verschil en vr mij is zoiets enorm belangrijk en daar had ik geen rekening mee gehouden.
). Relax! Je hebt nog tijd zat! 

bigone schreef:Of ballen kweken, sorry dat ik het zo zeg maar ga door de weeks in pension, probeer het zo eens een maand aan te zien. Je bent ziek van het reizen dus hoeft het niet zo te zijn dat het werk niets is. Verder ook maar eens wat meer zelfvertrouwen krijgen aangezien je bijna geschokt bent door het feit dat ze jou hebben aangenomen, waarom niet, ze zullen wat in je zien. Ik vind dat je de handdoek wel heel snel in de ring gooit.
Om heel eerlijk te zijn ben ik bang dat als je daar al problemen mee hebt je nog een hoop te wachten staat...