Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
...

Ga anders naar het uitzendbureau, CWI, internet, kranten en zoek een andere baan. Wees niet te kieskeurig en pak wat je pakken kan (thuishulp?) en kijk van daar uit verder wat je graag zou willen. Mandy_89 schreef:Met iemand een gesprek aangaan zal niets opleveren, daar zijn er al heel wat voor mij gegaan.
Dan gooien ze jouw er wel uit en dan is er wel een andere gek die erin trapt.
Ik ben 23 jaar en mijn vriend is 28. Wij wonen samen in een koopwoning.
Wat kan ik morgen het beste doen? Ik zie mij niet echt daar om 09.00 weer staan.
Citaat:Wat je morgen het beste kan doen? Uitslapen.
Ziek melden vind ik ook uitstellen eigenlijk.. Mandy_89 schreef:Als ik mij ziekmeld. Is dit dan niet uitstellen van hetgene wat komen gaat? Lastige situatie. Heb dit ook nog nooit gehad
Mandy_89 schreef:Als ik mij ziekmeld. Is dit dan niet uitstellen van hetgene wat komen gaat? Lastige situatie. Heb dit ook nog nooit gehad
No_No schreef:daar ben ik het niet mee eens. Ze ziet er duidelijk tegen op om morgen op het werk te verschijnen. Ook haar collega's kunnen zich ziekmelden als ze het niet trekken toch?
Haar werkgever zal zeer waarschijnlijk niet onder de indruk zijn als zij zegt dat ze er klaar mee is. Voor haar immers 10 anderen!
TS is JUIST collegiaal als ze zich ziekmeld en aangeeft bij de bedrijfsarts hoe het daar te werk gaat. DAAR hebben haar collega's en opvolgers wat aan. Als niemand dit meld zal de werkgever nooit op zijn vingers getikt worden.