Op dit moment is dit gewoon een wild idee.
Ik ben student en paardeneigenaar. Ik bezuinig geen cent op haar als het om haar gezondheid gaat, maar voor ruiterspullen enzo wil ik niet de hoofdprijs betalen.
Op bokt lees ik heel vaak dat mensen vooral kwaliteit belangrijk vinden, maar dan wel het liefst goedkoop. Heel veel mensen zijn naar mijn idee niet geïnteresseerd in de huidige paardenmode. Belangrijker is dat dat dekje leuk staat, en of die nu van dit jaar is of drie jaar terug maakt niet uit.
Nu het wilde idee:
Grote partijen nieuwe (en eventueel tweedehands) paardenspullen opkopen en die via een webshop (en later eventueel een fysieke winkel) tegen betaalbare prijzen verkopen. In het begin naast een (partime)baan maar uiteindelijk zou ik daar dan van willen leven.
prijsindicatie: (hele ruwe schatting hé) Ik denk dan aan dekjes rond de 15 euro, zweetdekens voor 20 ongeveer.
http://www.marktplaats.nl/z.html?query= ... distance=0
Hier zie ik al een paar partijen tussen staan waar zelfs met dump prijzen goed op te verdienen valt.
Heb ik het gat in de markt gevonden of zal dit allemaal totaal niet werken. Wat denken jullie?
Ik weet niet zeker of dit goed staat hier eigenlijk
Ik denk dat het wel iets kan worden, maar dat het allerbelangrijkste bij vooral tweedehands spullen is dat iemand (in dit geval jij) garant staat voor de staat van het product.