Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MyHorseGirl schreef:Bij ons geldt het zo dat als je niet genoeg studiepunten haalt (50), je dus een negatief BSA krijgt en dus niet door mag naar het volgende jaar. BSA-verlaging komt zelden voor bij ons, dan moeten er wel echt hele erge dingen aan de hand zijn.
Al zoiets simpels als 'm'n relatie is uitgegaan', is al voldoende. Maar dat kan wellicht per school verschillen. antje_vip schreef:In Groningen was het gewoon duidelijk: je MOET je punten halen, anders word je zonder pardon van school gekickt.
suus_pepper schreef:antje_vip schreef:In Groningen was het gewoon duidelijk: je MOET je punten halen, anders word je zonder pardon van school gekickt.
Zo ervaar ik dit niet. Tegen ons is gezegd dat de punten gehaald moeten worden, lukt dit op 1 of 2 punten na niet, dan mag je je bij de examencommissie verdedigen. Hierbij is het natuurlijk niet zeker dat je dan wel door mag.
suus_pepper schreef:antje_vip schreef:
Zo ervaar ik dit niet. Tegen ons is gezegd dat de punten gehaald moeten worden, lukt dit op 1 of 2 punten na niet, dan mag je je bij de examencommissie verdedigen. Hierbij is het natuurlijk niet zeker dat je dan wel door mag.
Ja dat wel, maar je krijgt echt niet zomaar toestemming om door te gaan, je moet wel een hele goede reden hebben.
NienkeNiels schreef:M3lisss schreef:Heb je de vermoedens van ADHD ook bij deze decaan aangekaart?
Ja, en ik heb het er ook over gehad met mijn SLBer en gezegd dat de motivatie zeker wel aanwezig is!
hij vind mij ook geschikt voor deze opleiding en een goede studiehouding hebben.