Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NAIWHL schreef:Ik leerde door te bedenken welke vragen er gesteld zouden kunnen worden. En alles was wel een vraag over te maken. Dus ging ik er een mooi verhaal van maken met ezelsbruggetjes.
Risico was dat ik mijn verhaal en ezelsbruggetjes wel wist, maar niet meer wat er achter zat
Nayomie schreef:NAIWHL schreef:Ik leerde door te bedenken welke vragen er gesteld zouden kunnen worden. En alles was wel een vraag over te maken. Dus ging ik er een mooi verhaal van maken met ezelsbruggetjes.
Risico was dat ik mijn verhaal en ezelsbruggetjes wel wist, maar niet meer wat er achter zat
Precies de rede dat ik gestopt ben met ezelsbruggetjes
kchristi schreef:wat voor vak is het? Bij een vak als wiskunde of natuurkunde lees ik eerst altijd de theorie goed door en schrijf ik dat kort in mijn eigen woorden op. Dan kun je verder oefenen met sommen. Bij vakken als gs of ak is het samenvattingen maken en stampen en bij talen schrijf ik de belangrijkste rijtjes en regels op, en dat stamp ik tot ik het ken. Vaak oefen ik dan ook nog met opgaves uit het boek.
Als je er echt veel moeite mee hebt en je er zelf niet uitkomt doe je er misschien verstandig aan het met je mentor of een andere leraar te bespreken.succes!