Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het is dat ik het echt nodig had voor mijn vervolgstudie en dit mijn enige optie was, anders was ik gestopt!
Maar had hoger kunnen zijn denk ik. 
moyra schreef:Ik dacht er ook over een opleiding te doen bij loi maar als ik dit zo lees moet ik er nog een keer beter overnadenken. Is het wel verstandig om mijn ontbrekende vbmo certificaten te halen bij loi ?
want ik snapte van veel opdrachten echt helemaal niets.
vuurneon schreef:moyra schreef:Ik dacht er ook over een opleiding te doen bij loi maar als ik dit zo lees moet ik er nog een keer beter overnadenken. Is het wel verstandig om mijn ontbrekende vbmo certificaten te halen bij loi ?
Als je gek bent op onduidelijk Lesmateriaal zou ik zeker de LOI aanradenwant ik snapte van veel opdrachten echt helemaal niets.
Zonder gekheid, ga liever eens kijken bij de Vavo
)
)
maar blijf kritisch. Ntlie_ schreef:Ik heb me ingeschreven voor een talencursus van vier maanden. Als het bevalt, wil ik er een HBO studie achteraan gaan doen. Maar ik vind die vier maanden wel een mooie manier om kennis te maken met het LOI en er achter te komen hoe het in zijn werk gaat daar. Hoor veel slechte, maar ook goede verhalen.
Ik start 10 september met mijn cursus.
superpony schreef:Ik ben ook zoekende en vind het jammer dat het vaak zo negatief is, ook bij bedrijven. Veel mensen doen een LOI,NHA,NTI, Scheidegger, NCOI etc etc wat er allemaal schriftelijk te vinden is.....naast hun werk en gezin. Dat laat zien dat die mensen gemotiveerd zijn, goed kunnen plannen, veel inzet tonen etc etc.
Ik kan gewoon niet naar een school, waar je toch te maken hebt met stages of een projectgroep en je schooldag(en).
Net als ik zijn velen aan het werk en hebben gezin. Dan moet het ernaast. Studeren kost geld, dus je zegt niet snel je baan op en soms wil je ook je baan niet kwijt, maar jezelf ontwikkelen in je huidige baan.