Probleem is alleen, ik weet echt niet wat ik nu moet gaan doen! Ik weet al wel dat ik volgend jaar psychologie wil gaan studeren, maar dat is dus pas in september. Psychologie is numerus fixus, dus in februari instromen is geen optie..Ik wil op zich best werken, maar ik weet niet zo goed wat voor baantje ik dan zou kunnen doen wat ik ook gewoon leuk vind om te doen.
Weet er iemand nog een optie?

Edit: Ik bedoel het dus niet verwend oid.! Ik heb nu ook gewoon een bijbaantje en ik zou dat prima fulltime kunnen doen en dat is ook zeker een optie! Ik vind het geen probleem om 8 maanden straks fulltime te werken, maar dan wil ik wel graag iets doen wat ik leuk vind.
Een half jaartje naar het buitenland ofzo lijkt me leuker, ook gewoon voor de ervaring. Maar ik weet niet zo goed hoe zoiets werkt.
ik ken een aantal meiden die hoog opgeleid zijn en die fulltime in een garnalenverwerkingsfabriek in de productie gewerkt hebben!! Garnalen in dozen inpakken, stickeren, etc. Niet het meest leuke en uitdagende en frisse werk. Juist daar heb ik pas respect voor, dat je je gelijksteld aan anderen en niet dat je beter bent dan... Als jij wilt blijven wonen zul je je handen toch moeten gaan gebruiken ipv je hoofd...
Niets aan toevoegen.
ik snap TS heel goed hoor, je moet ook iets doen dat je enigszins leuk vindt. Anders ga je een heel ongelukkig jaar tegemoet. Misschien is