Sundral schreef:Hitime schreef:Ik wil best niet zeuren maar doen, maar liever niet dag in dag uit, fulltime voor zo'n lange tijd.. Als bijbaantje zou ik dat geen probleem vinden.

Maar nu ik toch maanden de tijd heb, ben ik eigenlijk naar iets op zoek wat ik wel leuk vind én effectief is..
Misschien kan je je dan alvast een beetje voorbereiden op de toekomst, wanneer het grote mensenleven voor jou echt gaat beginnen;). Tenzij je natuurlijk van plan bent om nooit een fulltime baan te nemen.
Natuurlijk wel, ik zoek nú naar een fulltime baan, daarom juist. Maar je zoekt toch een baan naar wat bij je past? Ik heb nu ook gewoon een normaal bijbaantje en dat bevalt me prima! Alleen zou ik dat niet fulltime willen doen als ik straks niet meer studeer, ik zou dan liever iets willen doen wat meer bij mij past. En daar zoek ik nu naar..
Mensen die bijvoorbeeld een half jaar in het buitenland werken als oplossing, zoiets zoek ik. 
apple01 schreef:waarom stop je in januari en niet nu, eigenlijk?
en misschien een beetje creatiever denken?? meerdere baantjes, handelen, kan jij bijv pianoles geven of huiswerk begeleiding etc?
Je schijnt als toiletjuf bij discotheken wel geld te verdienen? handschoenen aan en gaan met die banaan!
Omdat ik nu mijn vak sociologie wil halen, omdat ik dat later nog nodig kan hebben bij psychologie (in verband met vrijstelling etc.) 
Astaloca schreef:Misschien weet het uitzendburo wat toendertijd bij de taartenfabriek van hema werkten ook allemaal universitaire mensen

Dankje, ik ga eens naar zoiets kijken!