Zijn er mensen die wel eens een tijdje ergens gewerkt hebben in het buitenland, of mensen die binnenkort gaan/ nu bezig zijn? Lijkt me leuk om wat ervaringen te horen, of voorpret te delen! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zijn er mensen die wel eens een tijdje ergens gewerkt hebben in het buitenland, of mensen die binnenkort gaan/ nu bezig zijn? Lijkt me leuk om wat ervaringen te horen, of voorpret te delen!
heb van het zomer even in frankrijk gewerkt , maar werdt er harstikke uitgebuit. 
maar wow wil graag terug naar de dordogne helaas niemand om mee te nemen , was 7 dagen werken van 8 uur s'ochtends tot 7 uur s'avonds. en ze hadden ook ene steek(je) los

Zal wel als au-pair geweest zijn denk ik? Wel echt superleuk dat het zo goed beviel in Londen en dat het zo uitpakte dat je er een hele tijd gewoond hebt.

Eleandra schreef:@takkie_muis
Maar hadden ze je dat niet vooraf verteld en had je geen contract om op terug te vallen? In ieder geval goed dat je vertrokken bent, want dat is echt uitbuiting. Kreeg je tenminste een beetje fatsoenlijk betaald? Ik ga hier: http://mein-edelweiss.at/de/ werken, 6 dagen per week van 15.00 tot ongeveer 24.00 uur.

Nouja ik ben wel ingedekt door een contract en alles, dus heb er vertrouwen in

Maar eerder al gedaan dus? Is het iets jaarlijks voor jou? 

Hoe ben je eraan gekomen en waar werk je? En hoe kan het dat je er de tijd voor hebt? En als ik teveel vraag dan antwoord je maar gewoon niet hoor

Ik was nog best verbaasd over wat ik betaald krijg naast kost en inwoning, kan ik een leuk spaarcentje opsparen in de tijd dat ik er ben!
.