Hier bij ons in de straat zijn ze een huis aan het bouwen en de graaf machine ging aan om 5.50 uur....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marieke_K schreef:Vorig jaar werd er naast ons gebouwd, zij begonnen om 6 uur met werken en om 7 uur met heien. Oordoppen is een optie
gaapje schreef:liepen hier over de steigers te zingen ......ik heb een tuintje in me hart lala.
Heb me kop uit het raam gestoken , en zei .........als je je ... niet houd, trap ik je naar beneden en heb ik een bouwvakker in me tuin .
gaapje schreef:hier in de straat hebben ze toen alle huizen gedaan, ze begonnen om 6 uur .
Maar waren half 6 al aardig aanwezig![]()
liepen hier over de steigers te zingen ......ik heb een tuintje in me hart lala.
Heb me kop uit het raam gestoken , en zei .........als je je ... niet houd, trap ik je naar beneden en heb ik een bouwvakker in me tuin .
Ze deden het erom hier, heb ze daarna niet meer gehoord voor 6 uur .
Ik weet wat het is, hier heeft het maanden geduurd
Fantast schreef:Mijn man zit ook in de bouw, zij beginnen half 8.
Mijn zwager zit bij een groot bouwbedrijf welke het hele land wel door gaat, zij beginnen veel eerder zodat ze ook eerder naar huis kunnen en het dus niet te laat wordt
Iris82 schreef:Mijn vriend werkt in de bouw. Daar beginnen ze altijd pas rond 7 uur in de woonwijken (eerder gooit de uitvoerder de bouw niet open) en als het erg dicht tegen bewoonde huizen ligt mogen ze pas om half 8 beginnen.
Ik zou zeker naar de gemeente gaan om navraag te doen.
MyWishMax schreef:Mijn vriend werkt ook in de bouw en in woonwijken beginnen hun om 7 uur met voorbereidend werk en soms nog later. 5.50 komt mijn vriend zijn bed uit
NatasjavE schreef:HA, nu de gemeente aan de lijn. Ze mogen normaal gesproken pas om 7 uur beginnen. Ze kijkt nu of er uitzonderingen voor zijn..... mooi dat klinkt alvast goed.
Winddancer schreef:Ik vind 7 uur ook nogal vroeg eerlijk gezegd![]()
Tot hoe laat werken zij dan?