Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik kán me niet druk maken in die kleine prulletjes waar zij zich druk in maken en dat zorgt voor wrijvingen waar ik geen zin in heb. Heb het twee jaar geprobeerd en het ging twee jaar zo, ligt geheel aan mij, maar dat maakt het niet minder irritant natuurlijk. 

Dat is dus zeker een optie! 

Wil je er uiteindelijk ook in gaan werken of nie?
Maar ik heb ook niet echt een goed beeld van hoe een psycholoog werkt behalve het stereotype: vrouwtje met bril en notitieboekje terwijl de cliënt op de bank ligt.
Wordt door de meeste zorgverzekeraars ook niet meer vergoed, dat soort psychotherapie 
maar dat meer op kinderen gericht) en daar maak ik verslagen met conclusie en adviezen van. Dus hoe kan je het onderzochte kind zo goed mogelijk laten ontwikkelen met de beperkingen die ie heeft? En ik geef dyslexiebehandelingen aan kinderen met een bijkomende psychische stoornis (meestal ADHD en/of autisme). 
Ayasha schreef:Kan je met psychologie ook richting probleemjongeren/drugsverslaafden gaan bv?

) weer erg handig, want die zijn meer op groepen gericht. Wil je een plan van aanpak voor zo'n jongere opstellen en gerichter coachen en persoonlijke issues aanpakken is psychologie weer meer geschikt.

Sommige boden hun verontschuldigingen aan zo snel ze mijn blik zagen en zeiden zelf al "Je moet dit vast vaak doen he...."

die zitten idd in Hasselt hier 

Dus het zal dan toch richting psychologie worden denk ik..
Citaat:Na het beëindigen van de cursus kunt u het NHA-getuigschrift of NHA–instituutsdiploma behalen. Deze bewijzen dat u de cursus met succes heeft gevolgd, maar zijn niet erkend door het Ministerie van Onderwijs.