Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kan me heel goed voorstellen dat je je rot voelt nu..daNiielle_ schreef:Wat is het probleem als je je 'herkansing' gewoon haalt?
Ik vind niet dat je gelijk moet stoppen door dit gezeur.
Erg slecht dat de communicatie zowel mondeling, als via email en telefoon gaat.
Gek he dat er dan verwarring ontstaat?
Had dan gelijk mondeling/via email een duidelijke afspraak gemaakt.

Dus niet via de mail..
winnietje3 schreef:Is er geen examencommissie oid waar je terecht kunt? Dit is natuurlijk een beetje bout.
Vraag ze ook nadrukkelijk om en leesbevestiging van die zogenaamde eerste mail waarin je eerste 'examen' in zou zijn aangekondigd. Als ze die niet hebben, of uberhaupt geen bewijs van verzonden e-mail (dit staat immers normaal gesproken in je verzonden items) dan sta je misschien alweer wat sterker. Wellicht hebben ze de eerste keer een fout email adres gebruikt, dit zie je dan terug als ze het verzonden mailtje uitdraaien. Dan kun je laten zien dat het niet jouw fout was maar die van school zodat je na je examen eventueel alsnog recht hebt op een herkansing.
daNiielle_ schreef:Wat is het probleem als je je 'herkansing' gewoon haalt?

mailun89 schreef:Zeker weer Deltion in Zwolle of niet?
Nouks schreef:daNiielle_ schreef:Wat is het probleem als je je 'herkansing' gewoon haalt?
Volgens mij is het probleem dat nu d'r examen eerder is dan dat het drukwerk klaar kan zijn....

Blijheid schreef:Ik zou inderdaad gelijk bellen over dat je niet morgen examen kan doen omdat je een andere datum had doorgekregen, en als dat niet helpt naar de examencommissie stappen
Niet opgeven hoor, je bent nu zo dichtbij je diploma!
Susyb schreef:Raar.. wij krijgen van elk examen een bevestiging via de postDus niet via de mail..
En niet opgeven. Ik zit ook in mijn laatste jaar en heb ook regelmatig gedacht: Ik kap ermee schijt school.
Maar dat is zooooo zonde.. je bent er zo dichtbij.
Gewoon inderdaad even bellen dat je 27 door gekregen had. En dat je er vanuit gaat dat je het dan gewoon hebt omdat je hem anders niet geprint hebt
Miseria schreef:Dus je hebt:
- 1 bevestiging per mail van 27 juni
- 1 bevestiging per aangetekende post van 27 juni
- 1 bevestiging per aangetekende post van 21 juni
Snap ik m zo? Heb je je docent al gesproken?
tijgerr91 schreef:Heel even doorzetten meid! Nog 1 opdracht en je bent helemaal klaar! Even flink stampij maken op school en gewoon afmaken die hap!
Susyb schreef:Ja wat ik ook raar vind is dat ze julllie eigen mail gebruiken (teminste je prive mail denk ik) wij hebben op school allemaal een schoolmail..
Ik ga mee met Tijgerr91..CarolandRuud schreef:Susyb schreef:Ja wat ik ook raar vind is dat ze julllie eigen mail gebruiken (teminste je prive mail denk ik) wij hebben op school allemaal een schoolmail..
Is het ook. We hebben eerder wel een schoolmail gehad, en deze had ik gelinkt aan mijn oude mail. Dus ik heb ook mijn oude mail in de gaten gehouden. Maar ze sturen idd alles gewoon naar onze privemail ja...
CarolandRuud schreef:mailun89 schreef:Zeker weer Deltion in Zwolle of niet?
Ja, ook van die ellendige ervaringen mee...?
Heb 27 of 28e her. Mijn marketingcommunicatieplan zou niet compleet zijn. Plan van 40 pagina's met alles erop en eraan, terwijl plannen met 10 pagina's waar geen bal van klopt gewoon goedgekeurd worden.
Heb jij trouwens nooit iets gehoord dan in de wandelgangen over de exacte data? Ik wist het ook niet maar de leraren hebben mij wel verteld in welke week het examen zou zijn..mailun89 schreef:Zit dan bij jou op schoolHeb 27 of 28e her. Mijn marketingcommunicatieplan zou niet compleet zijn. Plan van 40 pagina's met alles erop en eraan, terwijl plannen met 10 pagina's waar geen bal van klopt gewoon goedgekeurd worden.
Heb jij trouwens nooit iets gehoord dan in de wandelgangen over de exacte data? Ik wist het ook niet maar de leraren hebben mij wel verteld in welke week het examen zou zijn..
heb jij nu ook een mail gehad over de tekortkomingen op je cijferlijst? Ik lees net tot mijn verbazing dat we morgen tussen 9.00 en 12.00 de tekorten kunnen inleveren en als je dat niet doet laten ze je ook zakken. Ten eerste kan ik niet eens naar school omdat ik zo naar de kaakchirurg moet.. Ze maken eerst afspraken en die komen ze vervolgens niet na.. zoals altijd! Als ik jou was zou ik gewoon doorzetten, ze moeten maar iets voor je regelen. Vind dit echt niet kunnen.
*toevoeging: snap btw niet dat ze dit soort belangrijke zaken per e-mail doen!
CarolandRuud schreef:Haha oke, ik kan zo geen gezicht bij je bedenken![]()
Dat is ook echt weer zoiets typisch Deltion... Volgens mij zijn ze best wel "partijdig" met zulk soort dingen...
En ik vrees dus dat mij ook zoiets zal gebeuren aangezien ik al die 4 jaar al gezeur heb daar.
Nee ik heb nooit een data gehoord in de wandelgangen... Ik ging niet met mijn klas om, want ik kan daar totaal niet mee.
En de mensen waar ik op school mee om ging (klasgenoten van het 1e jaar) heb ik de laatste paar weken ook niet gesproken. En voor die tijd wisten zij het ook niet...
Ja, dat zat vandaag ook bij die aangetekende brief in...
Nog zoiets.. Ik heb zooo veel nee'tjes op mijn lijst staan terwijl ik eigenlijk alles WEL ingeleverd heb...
Succes met je her
(ga ik niet van uit)milatje schreef:Ik zou in eerst instantie contact opnemen met degene die dit regelt (zo snel mogelijk). Mocht er niets aan gedaan worden zou ik direct, schriftelijk, een klacht indienen met het feit dat je niet akkoord gaat met 21 juni gezien 27 juni de afspraak is.
Het is echt een super vervelende situatie.. Helaas moet het vrij veel voorkomen. Ik heb momenteel een halfjaar studievertraging (+ veel gezeik) door tegenstrijdigheden in het examenreglement. Laat staan dat ik nog niet eens weet of ik door mag naar het volgend jaar en ik nog niet eens weet wat er dan van mij verwacht wordt. Ja, dat ik moet betalen.. :} Geld vangen ze graag, maar lesgeven ho maar. (dan spreek ik hier wel over een andere school ^^)
CarolandRuud schreef:Ik zou met bovenstaande (dikgedrukte) zin oppassen. Volgens mij is het namelijk zo dat ze hier wel geld voor mogen betalen gezien het als ''vertraging'' gezien wordt.. Zo is het tenminste bij mij op school..milatje schreef:Ik zou in eerst instantie contact opnemen met degene die dit regelt (zo snel mogelijk). Mocht er niets aan gedaan worden zou ik direct, schriftelijk, een klacht indienen met het feit dat je niet akkoord gaat met 21 juni gezien 27 juni de afspraak is.
Het is echt een super vervelende situatie.. Helaas moet het vrij veel voorkomen. Ik heb momenteel een halfjaar studievertraging (+ veel gezeik) door tegenstrijdigheden in het examenreglement. Laat staan dat ik nog niet eens weet of ik door mag naar het volgend jaar en ik nog niet eens weet wat er dan van mij verwacht wordt. Ja, dat ik moet betalen.. :} Geld vangen ze graag, maar lesgeven ho maar. (dan spreek ik hier wel over een andere school ^^)
De persoon waar ik het mee "geregeld" heb is er niet...
Ik weet niet wie er afdelingshoofd is, maar zodra ik dat weet gaat daar ook zeker een mail heen.
Dat is ook wel een vervelende situatie...
Geld willen ze idd hebben... Ik ben er achter dat je het eerste half jaar na de vakantie ook nog je diploma zou kunnen halen. Dit zou je dan niet hoeven betalen. Maar dan heb je ook geen recht meer op lessen officieel. Maar ja, dat krijgen we toch al niet...
Jij ook succes
milatje schreef:CarolandRuud schreef:Ik zou met bovenstaande (dikgedrukte) zin oppassen. Volgens mij is het namelijk zo dat ze hier wel geld voor mogen betalen gezien het als ''vertraging'' gezien wordt.. Zo is het tenminste bij mij op school..De persoon waar ik het mee "geregeld" heb is er niet...
Ik weet niet wie er afdelingshoofd is, maar zodra ik dat weet gaat daar ook zeker een mail heen.
Dat is ook wel een vervelende situatie...
Geld willen ze idd hebben... Ik ben er achter dat je het eerste half jaar na de vakantie ook nog je diploma zou kunnen halen. Dit zou je dan niet hoeven betalen. Maar dan heb je ook geen recht meer op lessen officieel. Maar ja, dat krijgen we toch al niet...
Jij ook succes

Armaris schreef:Ik heb het even doorgelezen maar zou het kunnen dat er een administratieve fout is gemaakt en het wel de 27e is maar dat ze het verkeerd hebben genoteerd?