Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(wel met ingebouwde kast). Meer dan een bed, bureau, stoel en boekenrek moet daar voor mij namelijk ook niet in....
(dingetjes die uit de pan spetteren blijven liggen, afwas blijft wel eens staan,...), maar dat wordt ook één keer per week volledig proper gemaakt.
. Ik heb hier ook heel vaak de deur van mijn kamer openstaan, zodat ik altijd kan zien wie er voorbij komt en zodat mensen vaak binnen komen om een babbeltje te doen. Het sociale van die grote groep is écht wel een voordeel, ALS je sociaal bent allesinds! 

Mijn kamer houd ik gewoon zelf netjes. Ik vind het wel gezellig om huisgenoten te hebben, soms heb ik zin in een praatje en dan is er altijd iemand. Soms heb ik nergens zin in en dan doe ik gewoon mijn deur dicht. 

mijn eerste kamer was 13m2 (wat heel goed te doen is) en ik deelde met 3 andere meisjes de keuken, wc en badkamer. we hadden echt een heel schoon huis. we aten bijna nooit samen, ook omdat de keuken klein was dus je kon er niet lekker zitten dus dan heb je sowieso al minder contact met je huisgenoten als je niet een goeie gemeenschappelijke ruime hebt. ik betaalde 350eu, wat best duur is.
). het is iets minder schoon dan het andere huis, maar nog steeds heel schoon. keuken is altijd netjes (komt mede door de afwasmachine
) dus het is niet zo als dat je altijd op tv ziet. we hebben trouwens ook een hottub in de tuin.
ik betaal hier 199eu.

Ik zat eerder te denken aan een leuk klein huisje in het centrum.. of is dat niet gebruikelijk?
Vergis je niet in de schaarste van kamers in Amsterdam!