Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Larissa3 schreef:Veerle90 schreef:Ik zou gewoon net doen of je achtelijk bent en doetalsof je het niet weet...
Hadden ze maar even moeten bellen...
Als ik dat doe ben ik bang dat het ontslag op mij wacht...
hyppolyte schreef:Nee, waarom, als hij jou niet inlicht dan is het ook niet zo gek dat je niet op komt dagen, dan had hij je maar moeten bellen. En als hij je morgen belt om mee te delen dat je moet werken dan zeg je heel simpel dat je niet kunt.
Larissa3 schreef:Het probleem is dus die vrijdag heb ik áltijd training, en daarna moet ik s'avonds altijd werken en dat kan dus prima, maar nu moet ik dus ook opeens overdag werken.
En zaterdag ochtend moet ik ook wel eens werken, en nou de hele dag, ja sorry ik heb overdag dus concour.
AnnemiekvM schreef:Ik zou dan liever ergens anders gaan werken. Vind dit geen manier van communiceren.
Geef aan dat je niet kunt helaas. En als hij zegt dat je voor vervanging moet zorgen kun je aangeven dat het niet jouw taak is.
Kaatje64 schreef:Als je nou vaste dagen en tijdstippen hebt om te werken en ze verwisselen het zomaar, tja dan kan ik het mij voorstellen dat je niet wilt komen. Maar als het elke keer wisselend is, dan moet je dat goed in de gaten houden. Zo werkt mijn dochter bij de Action in Heerhugowaard en daar kijkt ze elke keer op het rooster of die nog overeen komt met wat ze toen opgekregen had. Soms wisselt het nog wel eens.
Abeltje77 schreef:Je doet net of je neus bloedt en je niets gezien hebt en gaat gewoon niet werken op die extra dagen. Het is niet aan jou om je daar druk om te maken, en om daar oplossingen voor te verzinnen. Wordt je ook niet echt naar betaald toch? Is probleem van je baas. Die wordt betaald om dat soort dingen te regelen en dan had ie maar moeten bellen. Of wordt er van het personeel verwacht dat ze dagelijks op het rooster kijken? Is er een vaste roosterdag eigenlijk?
). Maar je hebt je rooster gezien, het is verandert en dus kan je het toch wel gewoon even melden dat het niet klopt??