Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
je loopt anders toch weer een beetje geld mis.. aangezien je zegt dat je meestal net je vaste lasten kan betalen.. Stel dat er dalijk een keer iets kapot gaat of iets dergelijks zou je het dus niet kunnen vervangen? dan lijkt het me verstandig te wachten met opzeggen tot je een ander baantje hebt.

Frances schreef:15 euro per maand is idd wel erg weinig
maargoed aan je reactie te lezen zou ik gewoon stoppen

russel schreef:Zoek een schoonmaakbaantje bij een particulier en doe je dat om de week of elke week dan verdien je echt een heel stuk meer en heb je vastigheid, geld waar je op kunt rekenen. Zo heb ik jaren mijn paard betaald.
Maar dat was echt zo'n pietje precies. Kan het inderdaad wel opnieuw proberen

wel zo netjes..
kun je dat beter gaan doen
zijn genoeg mensen die zoeken naar een schoonmaakhulp
Gaat het echt om ongeveer 15 euro per maand ? Dan maak je je daar toch niet druk om,als het per week zou zijn, is het 60 euro per maand, dat is dan net weer even wat anders ...Omegamedo schreef:Mens, stop daar gewoon meeGaat het echt om ongeveer 15 euro per maand ? Dan maak je je daar toch niet druk om,als het per week zou zijn, is het 60 euro per maand, dat is dan net weer even wat anders ...
Bij de AH bij mij (Nibbixwoud) hing een tijdje een advertentie voor een schoonmaakhulp voor een tandartspraktijk in Wognum, weet niet of die er nog hangt ...
Bij een particulier verdien je zo 10 euro per uur. Regelmatig worden er in de Walhalla ook advertenites geplaatst voor een hh hulp voor een paar uur per week.
ga dr ffies opletten maar denk.
t zal wel
nee dat is logisch

Citaat:Nou als je het niet naar je zin hebt, en je hebt het geld niet hard nodig, dan moet je vooral lekker geen ontslag nemen nee dat is logisch
pfff hij kan me wat wat dat betreft kan inderdaad beter krijgen

Raimondlover schreef:Citaat:Nou als je het niet naar je zin hebt, en je hebt het geld niet hard nodig, dan moet je vooral lekker geen ontslag nemen nee dat is logisch
Ja me vriend is nogal een zeikerdje, ik zou ook graag voor mn bedrijfje een klein crediet aanvragen, vindt hij een te groot risico.
Maar risico's moet je juist nemen soms om wat te bereiken.
In dit geval; Ja je loopt toch wat geld mispfff hij kan me wat wat dat betreft kan inderdaad beter krijgen

Raimondlover schreef:een oproepcontract met een paar uurtjes per maand.
).CTJ schreef:Niet doen, vind dat niet erg netjes. Dan breng je dat bedrijf in de problemen.Je hebt vast een opzegtermijn.
Of je er nu mee ophoud of over een paar weken. Dat maakt dan ook niks meer uit.
Als je zegt dat je er mee wil stoppen kunnen hun er vast rekening mee houden om je zo min mogelijk in te plannen.
Misschien kun je je ook afvragen waarom je zo weinig gevraagd wordt, als je met tegenzin aan het werk bent straalt dat er ook echt van af. Ik word als werkgever echt heel erg moe van ongemotiveerd personeel aan het werk te hebben. Als ik iets minder werk heb, bel ik de mensen die toch nooit zin hebben ook niet op.
en das misschien niet altijd even leuk, maar als je werk eens wat positiever tegemoet ziet is het ook stukken minder erg!