Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:Er zijn zat banen, maar ja dat zijn wel banen die wellicht "beneden je niveau" zijn.
In de paarden : forget it.
Vreemd trouwens dat er zoveel sollicitaties zijn, ik heb nooit problemen gehad met het vinden van een paardenbaan.
Wel heb ik problemen gehad met het belachelijke loon en niet uitbetalen van de overuren....
Tip: kijk eens in een andere sector, komende jaar zal het toch nog knudde zijn in de leukere sectoren, en geld moet er toch binnenkomen, dus kijk eens in de schoonmaak zoals iemand al oppert.
Of kijk eens in de agrarische sector (wel zwaar!)
Werk zat, maar je zult wel daarvoor open moeten staan.
crossmonster schreef:Er zijn zat banen, maar ja dat zijn wel banen die wellicht "beneden je niveau" zijn.
In de paarden : forget it.
Vreemd trouwens dat er zoveel sollicitaties zijn, ik heb nooit problemen gehad met het vinden van een paardenbaan.
Wel heb ik problemen gehad met het belachelijke loon en niet uitbetalen van de overuren....
Tip: kijk eens in een andere sector, komende jaar zal het toch nog knudde zijn in de leukere sectoren, en geld moet er toch binnenkomen, dus kijk eens in de schoonmaak zoals iemand al oppert.
Of kijk eens in de agrarische sector (wel zwaar!)
Werk zat, maar je zult wel daarvoor open moeten staan.
Coby schreef:Mijn buurvrouw zonder gerichte opleiding had binnen een uurtje een baan als Alpha-hulp (vooral schoonmaak bij bejaarden tegen een brutoloon). Vooral voor de ochtenduren zoeken ze mensen.
Volgens mij zoeken ze bij TNT/DHL en Select Vracht ook altijd wel mensen. Ook voor folders/weekkranten zijn altijd wel vacatures te vinden.
Het is ook handig om een netwerkje te hebben. Zo heeft een achttienjarige jongen via mij ook een baan kunnen krijgen in de verkoop.
Vraag dus ook vrienden/kennissen/buren om uit te kijken naar een baan.
Silvaantje schreef:Coby schreef:Mijn buurvrouw zonder gerichte opleiding had binnen een uurtje een baan als Alpha-hulp (vooral schoonmaak bij bejaarden tegen een brutoloon). Vooral voor de ochtenduren zoeken ze mensen.
Volgens mij zoeken ze bij TNT/DHL en Select Vracht ook altijd wel mensen. Ook voor folders/weekkranten zijn altijd wel vacatures te vinden.
Het is ook handig om een netwerkje te hebben. Zo heeft een achttienjarige jongen via mij ook een baan kunnen krijgen in de verkoop.
Vraag dus ook vrienden/kennissen/buren om uit te kijken naar een baan.
ik ook als alphahulp, ze zoeken daar zo hard mensen die baan kwam nog net niet naar mij toe ipv andersom
En t verdient nog best aardig ook
miep1979 schreef:@gaapje, ik denk dat veel mensen de instelling hebben dat ze niet bij een schoonmaakbedrijf willen werken.....