Heb nu bijna het eerste jaar van mijn hbo vrijetijdsmanagement aan de nhtv in breda afgerond. Leuke opleiding hoor.. maar er zijn zóveel ergernissen ontstaan.
- post wordt niet gestuurd naar het aangegeven postadres (bij uitwonend) maar naar het woonadres (waarom heb je dan een postadres in te vullen als ze die toch niet gebruiken?!)
- post dat naar een geheel onbekend adres verstuurd wordt, of helemaal niet
- de school die weigert om na 100000000000000x te melden je adres te wijzigen.. en dan wel keihard tekeer gaan wanneer je je post weer eens niet gelezen zou hebben (die je toch al niet ontvangen had)
- de groepjes indeling; de meest onmogelijke samenstellingen worden samengevoegd voor een uitdaging
(letterlijke tekst van docent)- groepjes waarvan de helft niet werkt, en uiteindelijk ook jij de dupe van bent
- opgave van onvolledige opdrachten
- opdrachten waarbij de uitleg minimaal is en er zo veel misverstanden ontstaan
- een expert die je werk moet keuren en je vragen moet beantwoorden, die zelf amper weet waar het project over gaat

- onhaalbare deadlines, waarvan de school uit ervaring ook al weet dat ze niet haalbaar zijn.
- lessen die vaak zonder enige melding uitvallen
- onzinnige hoorcolleges waar je geen stuk wijzer uit wordt en de kwaliteit ver van onder 0 ligt
- de performance van presenterende docenten, welke slaapverwekkend is
- studiereizen welke überslecht geregelt zijn
- tentamens die kwijt zijn
Nou hoor ik van vrienden dat zij ook van zulke problemen hebben binnen de hogescholen. Misschien iemand die hier ook even zijn/haar frustraties over kwijt wilt? En het lijstje aanvullen wil?
Het lucht wel op moet ik zeggen, om mn frustraties hierover even kwijt te zijn

. Dat gedoe met die hogescholen
.