Nu moest ik gister op sollicitatiegesprek komen in Zwolle! Dus voor mij 70 km heen en weer 70 km terug
. Nu was dit gesprek positief van beide kanten dus morgen een dagje meelopen om te kijken of ik wel geschikt ben voor die baan, en of ik het zelf natuurlijk ook leuk vind.Nu had ik in het sollicitatiegesprek ook gezegt dat ik het fijn zou vinden als het wat dichterbij kon aangezien ik vandaag dus ook al 140 km had gereden. Toen keek hij mij verbaasd aan en zei, dan snap ik niet dat ze jou hierheen hebben laten komen.
Hij belde mij vanochtend op dat ik morgen in Utrecht mee kon lopen, Nou super dus! lekker dichtbij. Je krijgt ook nog een email ter bevestiging.
Ik kijk mijn email en zie tot mijn grote verbazing staan, DEVENTER? Aangezien deze vrouw die daar werkt mij beter alles kon uitleggen qua werkzaamheden. Dat zou dus betekenen dat ik weer 140 km kan gaan rijden en een hele dag mee moet lopen voor niks? krijg geen vergoeding niks, en dat voor iets wat dus eigenlijk nog onzeker is.
Ik heb het volgende terug gestuurd:
Beste xxxxxxxxxxxxxxxxx,
Ik heb je email in goede orde ontvangen.
Aangezien ik gister ook al 140 km heb gereden en jullie van mij verwachten dat ik morgen weer 140 ga rijden voel ik mij genoodzaakt U om kilometer vergoeding te vragen. Het lijkt me nog steeds een erg leuke baan, maar twee keer 140 kilometer rijden in twee dagen om te kijken of de baan geschikt is wederzijds, is mij een beetje te veel van het goede mits de kilometers vergoed worden.
Vriendelijke groet, xxxxxxxxxxxxxx
Wat vinden jullie hiervan?
Het zou voor mij een perfecte baan zijn, aangezien dit in Amersfoort is en ik nu in Utrecht werk. En ik nu wel een baan zocht dat wat dichterbij was.
Die ene keer 140 km erbij overleef je heus wel.
Mijn vriend woonde toen nog in Rotterdam en heeft in Groningen meegelopen.