Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Citaat:Wat is je leeftijd?
34
Heb je een vriend?
Ik ben getrouwd, wij zijn in totaal al 16 jaar bij elkaar.
Wat is voor jou vreemdgaan?
Als hij verliefd wordt op een ander en daar ook gehoor aan geeft, maar 'zomaar' zoenen met een ander vind ik ook absoluut not done.
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan?
Wij zeggen hier altijd tegen elkaar: "Als je het beter kan krijgen, dan donder je maar op." Of je dat dan ook echt doet is een 2e, we hebben immers wel samen een kind. Maar voor mij is zoenen met een vreemde dus ook al vreemdgaan en wie weet kan ik hem dat al niet vergeven.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven?
Nee, hoewel ik het fantaseren erover wel kan begrijpen.
De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover?
Als beide partners hier achter staan en absoluut zorgen dat ze veilige sex hebben, dan lijkt mij dat geen probleem.
Alvast heel erg bedankt!
vemrulz schreef:Deze enquete is voor school, ik zou het heel fijn vinden als jullie hem even snel in zouden willen vullen!
Wat is je leeftijd?
19
Heb je een vriend?
Ja
Op wat voor manier dan ook contact met een ander meisje waaruit blijkt dat die haar toch wel erg leuk vind aan en zijn gevoelens toe geeft.
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan?
Weet ik niet, ligt helemaal aan de situatie.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven?
Nee.
De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover?
Vreselijk nep.
Alvast heel erg bedankt!
vemrulz schreef:Deze enquete is voor school, ik zou het heel fijn vinden als jullie hem even snel in zouden willen vullen!
Wat is je leeftijd?
21
Heb je een vriend?
Ja, 8 maanden
Zoenen
Toevallig heb ik in deze situatie gezeten. Vriend heeft met een ander meisje gezoend en ik heb ervoor gekozen om met hem door te gaan maar nu 2 maanden verder heb ik hem nog niet vergeven.
Nee, wat hou je dan over in een relatie?
Voor mensen die daaraan behoefte hebben vind ik het prima. Voor mezelf vind ik het grote onzin, heb daar geen behoefte aan.
Je trouwt niet voor niks toch? 
Wat is je leeftijd? 20.
Heb je een vriend? Nee.
Wat is voor jou vreemdgaan? Zoenen met een ander.
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Dat durf ik pas te zeggen als het echt gebeurd. Zo in eerste instantie zeg ik nee, maar dat kun je pas beoordelen als je in de situatie terecht komt.
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Nee.
De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Als beide partners het goedkeuren vind ik een open huwelijk geen probleem, maar dat is vast niet het geval bij deze site.
Alvast heel erg bedankt!

Wat is je leeftijd? 19
Heb je een vriend? Nee
Wat is voor jou vreemdgaan? Ik vind zoenen al vreemdgaan
Zou jij je partner vreemdgaan ooit kunnen vergeven? Zo ja, in welke mate van vreemdgaan dan? Het is makkelijk gezegd als single maar: Nee
Er zijn mensen die het goed vinden van elkaar als ze af en toe met iemand anders het bed in duiken, het gaat tenslotte alleen om de ' liefde'. Zou jij zo kunnen/willen leven? Nee, hij neemt maar genoegen met mij alleen
De site: http://www.secondlove.nl is een site waarop getrouwde mensen op zoek kunnen gaan naar andere getrouwde mensen om mee vreemd te gaan. 'Life is short, have a second love!' Wat is jou mening hierover? Ik vind het triest, heb dan in ieder geval het lef om het uit te maken voor je met een ander het bed in duikt
. Ook al ie meerdere keren zoent..