Binnenkort heb ik een gesprek voor het toelatings voor Clusius.. (alkmaar-paardenhouderij 2 )
wat moet je allemaal doen? (ong.) en wat moet je doen zo'n beetje met de toellatingstest?
gr,
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zegt genoeg denk ik.Kenay schreef:Nou ik wens jullie veel succes heb het daar 6 maanden vol gehouden!
beleid op die school is ver te zoeken. je word vanaf 9 tot 4 met je laptop in een lokaal gestopt om alles maar op te zoeken op google. En je start op niveau 3/4 met 50 leerlingen en in het 4e jaar zitten er nog maar 6zegt genoeg denk ik.
intake gesprek zou ik je niet al te druk om maken hoor. Stelt niet zo veel voor. Vragen een beetje waarom je met paarden wilt werken en je moet met z'n 3en de bak in om een paard rond te laten lopen en hem van hand laten veranderen. Dus dat moet goed komen!

stelt idd dan niet veel voor
dus dat red je haha Kenay schreef:Mijn motivatie was ook echt paarden maar waar ze je voor opleiden is eigenlijk niks. En al helemaal niet hier in de buurt. Je blijft toch altijd veredeld stalhulp voor het minimum loon. Als je daar genoegen mee kan nemen na 4 jaar een niveau 4 opleiding is het geen verkeerde keus nee. Maar door die school en de hele instellingen van de leraren van zoek het zelf maar uit, wist ik al vrij gauw dat het niets voor mij was.
En van Nederlands en Wiskunde, dat is ong brugklas niveaudus dat red je haha
Goldie schreef:Kenay schreef:Mijn motivatie was ook echt paarden maar waar ze je voor opleiden is eigenlijk niks. En al helemaal niet hier in de buurt. Je blijft toch altijd veredeld stalhulp voor het minimum loon. Als je daar genoegen mee kan nemen na 4 jaar een niveau 4 opleiding is het geen verkeerde keus nee. Maar door die school en de hele instellingen van de leraren van zoek het zelf maar uit, wist ik al vrij gauw dat het niets voor mij was.
En van Nederlands en Wiskunde, dat is ong brugklas niveaudus dat red je haha
Stalhulp heb je toch geen opleiding voor nodig

en een dag in de boeken.
Goldie schreef:Maar daar leer je niet fokken en ook niet echt trainen voor de verkoop enzo. Zadelmak maken is daar ook niet aan de orde
nou op dat level ben ik nu dus
Ragdollcat schreef:Je kan beter Deurne doen, het is inderdaad een soort slap aftreksel ervan.
Ik ken iemand (stalgenoot) die er ook op had gezeten, stelt niet veel voor en zit nu op Deurne, en daar is het wooow aanpakken en echt leren en werken.
Een heel verschil tussen deze twee opleidingen.