Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ThaGirl schreef:Als je een 2.0 gemiddeld hebt staatn voor een bepaald vak, dan ga je niet eens over naar de volgende klas, dus dan hoef je niet eens die profielkeuze te maken. Dus het kan niet dat TS zulke lage cijfers heeft..
een 2.0 zou bij ons 3 tekorten zijn, en je mag met 3 tekorten gewoon over, met 4 ben je bespreekgeval dus dat wil nog niks zeggen
zolang je het maar weer compenseert met andere cijfers
Wij moesten minimaal een 4,0 halen voor alle vakken geloof ik, en dan mocht je maximaal 2x een 4 hebben, als je deze dan genoeg compenseerde was je nog een bespreekgeval.. ThaGirl schreef:Dan hebben jullie het tegenwoordig wel erg makkelijk!Wij moesten minimaal een 4,0 halen voor alle vakken geloof ik, en dan mocht je maximaal 2x een 4 hebben, als je deze dan genoeg compenseerde was je nog een bespreekgeval..
sethlover schreef:Ja ze mogen weigeren, maar dan moet je iets veranderen.
Bijvoorbeeld, als je een 4 staat voor wiskunde, en dan wiskundeB wilt kiezen, dan kan dat niet en moet je het wijzigen.
Hetzelfde is dat als je een vervolg-opleiding hebt ingevuld, en dat niet overeen komt met je profiel. Dan weigeren ze ook
):
.
scheikunde vind ik vreemd, daar sta ik ook al sinds het eerste jaar dat we het kregen een 6 voor en ik mocht dat gewoon in m'n profiel.