Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En ik sta zo slecht op ak dus die halve punt had ik wel nodig.. Vjestagirl schreef:Tsja. Je zit in 4 HAVO, dan mag je docent toch verwachten dat jouw Nederlands gewoon goed is? En dat je niet zulke 'domme' fouten maakt... Hoe denk je dat het straks op je centraal examen gaat, daar gaan ze ook op je spelling letten.
EN dan doet het er niet toe hoeveel tijd je hebt, je schrijft het toch maar één keer op? Moet je gewoon zorgen dat het er in één keer goed staat
Sodeletuut schreef:Vjestagirl schreef:Tsja. Je zit in 4 HAVO, dan mag je docent toch verwachten dat jouw Nederlands gewoon goed is? En dat je niet zulke 'domme' fouten maakt... Hoe denk je dat het straks op je centraal examen gaat, daar gaan ze ook op je spelling letten.
Tja, maar als je alles supersnel moest invullen en hij zegt dat je 15 minuten hebt en hij rukt hem na 10 minuten van je tafel, vind ik het toch een ander verhaal.
liedje89 schreef:Volgens mij mag het alleen niet als je dyslectisch bent, anders mag een docent een taal fout gewoon meerekenen. Hoewel ik het soms wel een beetje flauw vind, zolang het nog duidelijk is wat je bedoelt, Ik vind 1 examen nederlands wel genoeg. Je hoeft er toch niet bij alle vakken op afgerekend te worden als taal niet je sterkste punt is.
Vjestagirl schreef:Tsja. Je zit in 4 HAVO, dan mag je docent toch verwachten dat jouw Nederlands gewoon goed is? En dat je niet zulke 'domme' fouten maakt... Hoe denk je dat het straks op je centraal examen gaat, daar gaan ze ook op je spelling letten.
Sodeletuut schreef:liedje89 schreef:Volgens mij mag het alleen niet als je dyslectisch bent, anders mag een docent een taal fout gewoon meerekenen. Hoewel ik het soms wel een beetje flauw vind, zolang het nog duidelijk is wat je bedoelt, Ik vind 1 examen nederlands wel genoeg. Je hoeft er toch niet bij alle vakken op afgerekend te worden als taal niet je sterkste punt is.
Tja. En normaal is taal wel een van mijn sterkste punten, alleen dit moest snel snel..
En dan had je woorden als Irrigatielandbouw, en dan schreef iemand Irritatielandbouw en dat was wel goed.. :+